Na Press.pl na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" wracamy na Państwa skrzynki w poniedziałek  |  Masz już "Presserwis"? To codzienny newsletter, który dostaniesz rano na swoją skrzynkę pocztową  |  Publikujemy tam kilkadziesiąt mniejszych i większych materiałów o mediach i reklamie – newsów, analiz, opinii  |  To tematy, o których potem mówią inni  |  Możesz zamówić "Presserwis" – kliknij tutaj  | 

Na Press.pl na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" wracamy na Państwa skrzynki w poniedziałek  |  Masz już "Presserwis"? To codzienny newsletter, który dostaniesz rano na swoją skrzynkę pocztową  |  Publikujemy tam kilkadziesiąt mniejszych i większych materiałów o mediach i reklamie – newsów, analiz, opinii  |  To tematy, o których potem mówią inni  |  Możesz zamówić "Presserwis" – kliknij tutaj  | 

Na Press.pl na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" wracamy na Państwa skrzynki w poniedziałek  |  Masz już "Presserwis"? To codzienny newsletter, który dostaniesz rano na swoją skrzynkę pocztową  |  Publikujemy tam kilkadziesiąt mniejszych i większych materiałów o mediach i reklamie – newsów, analiz, opinii  |  To tematy, o których potem mówią inni  |  Możesz zamówić "Presserwis" – kliknij tutaj  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 30, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Krzysztof Piątek w kampanii "Woda, która pomaga"

Krzysztof Piątek uczestniczy w działaniach mających na celu finansową pomoc szpitalom dziecięcym w Polsce (fot. Facebook.com/pjona9official)

Krzysztof Piątek, piłkarz reprezentacji Polski i włoskiego AC Milan, został ambasadorem charytatywnej kampanii "Woda, która pomaga", organizowanej przez markę wody mineralnej Kinga Pienińska.

Jako ambasador akcji Piątek będzie uczestniczyć w działaniach mających na celu finansową pomoc szpitalom dziecięcym w Polsce. Pierwszą pulę środków zebranych w ramach zapoczątkowanego pod koniec 2018 roku programu otrzymały już wybrane placówki w Bydgoszczy, Lublinie i Krakowie, gdzie Kinga Pienińska współfinansowała wymianę aparatury medycznej. W październiku do grona wspieranych szpitali dołączyło Górnośląskie Centrum Zdrowia Dziecka w Katowicach.

Kampania, zaplanowana na trzy lata, ma być na razie prowadzona w internecie, w tym w mediach społecznościowych. Za jej organizację i prowadzenie odpowiada agencja Partners of Promotion.  

(MAC, 30.10.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.