4fun Media zamyka serwis sprzedażowy Naimpreze.pl
W serwisie Naimpreze.pl sprzedawano kostiumy i akcesoria na imprezy (screen: Naimpreze.pl)
Zarząd 4fun Media SA zdecydował o zakończeniu działalności serwisu sprzedażowego Naimpreze.pl. Spółka zrobiła to w ramach ograniczania kosztów i eliminacji obszarów generujących straty.
W pierwszym półroczu 2019 roku strata netto spółki Naimpreze.pl sp. z o.o. wyniosła 0,5 mln zł, a sprzedaż była niższa niż zakładana. 4fun Media przeznaczyła dotąd ponad 1,1 mln zł na serwis (z czego 1 mln zł to pożyczki dla spółki). Spółka dodała, że nie było inwestora, który byłby zainteresowany dofinansowaniem projektu lub przejęciem spółki Naimpreze.pl.
W serwisie Naimpreze.pl sprzedawano kostiumy i akcesoria na imprezy (przebierane, urodziny, wieczory panieńskie i kawalerskie, imprezy sylwestrowe itd.).
Grupa kapitałowa 4fun Media, do której należą m.in. trzy kanały muzyczne: 4fun.tv, 4fun Dance i 4fun Gold, w pierwszym półroczu miała 26,8 mln zł przychodów i 2,1 mln zł straty. Przychody z reklamy spadły w porównaniu z pierwszym półroczem 2018 roku o 33 proc. (do 7,5 mln zł), a z działalności agencji reklamowych - o 20 proc. (do 4,4 mln zł).
(JSX, 29.10.2019)