4fun Media pozbywa się telewizji muzycznych ze względu na ich perspektywy
Nadawca kanałów muzycznych zostanie sprzedany za 5,4 mln zł (fot. Karolina Grabowska/Pexels.com)
4fun Media SA sprzedaje swojemu większościowemu akcjonariuszowi Epicom Limited spółki zależne: telewizyjną 4fun i e-commerce Cupsell.
Spółka 4fun, która jest nadawcą kanałów 4fun.tv, 4fun Dance i 4fun Kids, zostanie sprzedana za 5,4 mln zł. Wartość transakcji sprzedaży spółka e-commerce Cupsell wyniesie 677 tys. zł.
W ten sposób 4fun Media SA wycofuje się z rynku telewizyjnego, który w ocenie zarządu "ma przed sobą bardzo ograniczone perspektywy wzrostu". "W obecnym kształcie rynek ten jest bardzo nasycony z uwagi na ogromną ilość nadawców, wśród których prym wiedzie kilka dużych grup mediowych" - stwierdza zarząd 4fun Media SA.
Epicom Limited, która przejęła spółki, ma 61,57 proc. akcji 4fun Media. Założycielem i większościowym akcjonariuszem Epicom Limited jest Dariusz Stokowski, który do 2009 roku był prezesem 4fun Media.
Grupa kapitałowa 4fun Media SA w pierwszym półroczu 2020 roku miała 24,4 mln zł przychodów ze sprzedaży z działalności kontynuowanej i 1,6 mln zł straty. Wpływy z nadawania i produkcji telewizyjnej wyniosły 6 mln zł.
(KOZ, 12.11.2020)