Tygodnik "Wprost" rusza z kampanią wizerunkową
Marcin Dzierżanowski jest redaktorem naczelnym "Wprost" od sierpnia (screen: YouTube/Wprost)
Felietoniści i publicyści tygodnika "Wprost" (AWR Wprost) wystąpią w spotach kampanii wizerunkowej "Różni nas wiele, łączy nas »Wprost«".
W spotach, o tym dlaczego piszą dla "Wprost", będą mówić Magdalena Środa, Jan Wróbel, Jan Śpiewak, Michał Witkowski i ks. Michał Zalewski. - We "Wprost" lubią się bić o prawdę, a nienawidzą bić się z ludźmi – mówi Jan Wróbel. – Jestem liberałką o bardzo progresywnych poglądach. Cenię różnorodność, lubię debatę, dlatego piszę we "Wprost" – dodaje Magdalena Środa.
Autorem koncepcji kampanii jest redakcja, za scenariusz i reżyserię odpowiada Damian Żurawski, a za produkcję Adam Symonowicz.
Dodatkowo pojawią się dwa wiralowe filmy przygotowane przez publikującego na łamach tygodnika karykaturzystę Tomasza Brodę. Redakcja nie ujawnia na razie treści filmów.
Główny spot będzie prezentowany w telewizjach TVN 24 i Polsat News, pozostałe pojawią się w internecie, w tym w mediach społecznościowych.
Kampania jest częścią zmian wprowadzanych od kilku tygodni przez nowego redaktora naczelnego Marcina Dzierżanowskiego. W tygodniku zmienił się layout, pojawiły się nowe rubryki, m.in. "7 dni dookoła świata". Do zespołu jako publicysta dołączył aktywista Jan Śpiewak, pojawiły się też teksty śledcze Ewy Ornackiej.
Jak wynika z danych ZKDP, w sierpniu średnia sprzedaż ogółem "Wprost" wyniosła 15 286 egz. (spadek o 20,45 proc. w porównaniu z sierpniem 2018 roku).
(JSX, 28.10.2019)