Była szefowa i obecny dyrektor Biełsatu protestują  |  Wpływy Polskiego Radia z reklamy  |  Jan Piński uniewinniony  |  Powrót codziennych wydań "Dzień dobry TVN"  |  Opus TV wypracowała zysk  |  Abonenci usług telewizyjnych Orange Polska  |  "Totalne remonty Szelągowskiej" wracają  |  Wirtualna Polska dostanie 85 mln zł  |  Spółka Redge Technologies z Grupy Play zwiększyła  |  Producent programu Radia Silesia  |  Białostockie Radio Na Stoku 94,8 FM ruszyło  |  Grupa Infor ma nowego dyrektora  |  VML wprowadza  |  Havas Media Network przygotowała kampanię  |  Dentsu Polska  |  Były brytyjski minister finansów chce przejąć The Telegraph  |  Fox Corp i Fox News wybroniły się przed zarzutami  |  Dziennikarz zaocznie skazany przez rosyjski sąd za wpis o zbrodniach w Buczy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Była szefowa i obecny dyrektor Biełsatu protestują  |  Wpływy Polskiego Radia z reklamy  |  Jan Piński uniewinniony  |  Powrót codziennych wydań "Dzień dobry TVN"  |  Opus TV wypracowała zysk  |  Abonenci usług telewizyjnych Orange Polska  |  "Totalne remonty Szelągowskiej" wracają  |  Wirtualna Polska dostanie 85 mln zł  |  Spółka Redge Technologies z Grupy Play zwiększyła  |  Producent programu Radia Silesia  |  Białostockie Radio Na Stoku 94,8 FM ruszyło  |  Grupa Infor ma nowego dyrektora  |  VML wprowadza  |  Havas Media Network przygotowała kampanię  |  Dentsu Polska  |  Były brytyjski minister finansów chce przejąć The Telegraph  |  Fox Corp i Fox News wybroniły się przed zarzutami  |  Dziennikarz zaocznie skazany przez rosyjski sąd za wpis o zbrodniach w Buczy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Była szefowa i obecny dyrektor Biełsatu protestują  |  Wpływy Polskiego Radia z reklamy  |  Jan Piński uniewinniony  |  Powrót codziennych wydań "Dzień dobry TVN"  |  Opus TV wypracowała zysk  |  Abonenci usług telewizyjnych Orange Polska  |  "Totalne remonty Szelągowskiej" wracają  |  Wirtualna Polska dostanie 85 mln zł  |  Spółka Redge Technologies z Grupy Play zwiększyła  |  Producent programu Radia Silesia  |  Białostockie Radio Na Stoku 94,8 FM ruszyło  |  Grupa Infor ma nowego dyrektora  |  VML wprowadza  |  Havas Media Network przygotowała kampanię  |  Dentsu Polska  |  Były brytyjski minister finansów chce przejąć The Telegraph  |  Fox Corp i Fox News wybroniły się przed zarzutami  |  Dziennikarz zaocznie skazany przez rosyjski sąd za wpis o zbrodniach w Buczy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Październik 23, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Ministerstwo Zdrowia od 2017 roku wydało 6,69 mln zł w TVP

Na najwyższą kwotę - łącznie 1,72 mln zł - umowę z telewizją podpisało w 2018 roku Narodowe Centrum Krwi w Warszawie (fot. Adrian Grycuk, Wikimedia Commons, CC BY-SA 3.0 pl)

Co najmniej 6,69 mln zł zapłaciło Telewizji Polskiej w ciągu 28 miesięcy Ministerstwo Zdrowia za produkcję i emisję audycji, programów specjalnych, lokowanie wątków w serialach oraz emisje spotów.

Resort zdrowia udostępnił wydatki w telewizji publicznej w odpowiedzi na interpelację posła Marcina Kierwińskiego z Platformy Obywatelskiej, który napisał, że "z rejestru umów niektórych resortów wynika, że ministerstwa zawierają liczne umowy z Telewizją Polską". Jedną z interpelacji skierował do resortu zdrowia.

W 2017 roku koszt umów ministerstwa z TVP wyniósł 1,99 mln zł, w 2018 roku - 4,43 mln zł, a w 2019 roku - 272,6 tys. zł (dane obejmują okres do połowy kwietnia). Łącznie resort wykupił w telewizji publicznej w tym czasie 14 tys. minut czasu.

Posła PO interesowały również wydatki podległych ministerstwu spółek i instytucji. Spośród 87 podmiotów 16 wskazało, że w latach 2017-2019 łączyły je umowy z TVP. Łącznie opiewały one na ok. 3,5 mln zł. Na najwyższą kwotę - łącznie 1,72 mln zł - umowę z telewizją podpisało w 2018 roku Narodowe Centrum Krwi w Warszawie. Dotyczyła emisji spotów promujących honorowe krwiodawstwo (od 1 czerwca do 31 sierpnia 2018 roku).

W sierpniu pisaliśmy, że Ministerstwo Finansów - w odpowiedzi na podobną interpelację Marcina Kierwińskiego - podało, że od 2017 roku zapłaciło TVP 2,8 mln zł za zakup czasu antenowego na spoty dotyczące Narodowej Loterii Paragonowej czy zmian w zakresie przesyłania przez płatników informacji o dochodach i usługi "Twój e-PIT".

(KOZ, 23.10.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.