Ruszył serwis Onetu dla ojców
W serwisie znaleźć można treści przygotowane przy wsparciu redakcji Onetu, Noizz oraz Business Insider (screen: Najwiekszykibic.onet.pl)
Najwiekszykibic.onet.pl to nowy serwis Onetu (Ringier Axel Springer Polska) skierowany do ojców. Jest realizowany we współpracy z Nationale-Nederlanden.
W serwisie poruszane są tematy związane z aktywnym ojcostwem. Punktem wyjścia jest raport Nationale-Nederlanden pokazujący, jak istotna jest rola ojca w życiu dziecka. Z serwisem współpracują m.in. Małgorzata Ohme i Kamil Nowak, twórca "Bloga Ojciec".
- Serwis „Jesteś największym kibicem swojego dziecka!" to projekt długofalowy. Ruszamy w tym roku, jednak liczymy, że współpraca z Nationale-Nederlanden - partnerem tego serwisu - kontynuowana będzie również w kolejnych latach - przekazała "Presserwisowi" Martyna Lodzińska, strategic project manager w Media Impact (biurze reklamy RAS Polska). Dodała, że w serwisie znaleźć można treści przygotowane przy wsparciu redakcji Onetu, Noizz oraz Business Insider.
Onet podaje, że treści będą współtworzone przez czytelników, którzy będą mogli np. uzupełniać interaktywne mapy ciekawych i przyjaznych rodzinom miejsc.
Według danych PBI/Gemius we wrześniowym zestawieniu najchętniej odwiedzanych portali internetowych Onet.pl znalazł się na drugim miejscu (11,31 mln internautów), za Wp.pl. We wtorek autorski serwis parentingowo-lifestylowy skierowany do mężczyzn uruchomiła Grupa Natemat.
(MNI, 16.10.2019)