Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 16, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Publicis i Omnicom z budżetami mediowymi Disneya

Publicis ma odpowiadać m.in. za budżety mediowe parków tematycznych i serwisu Disney+ (fot. Patrícia Ferreira/Unsplash)

Po przeglądzie agencji, który trwał cztery miesiące, Publicis zdobyła ważną część budżetu mediowego Disneya, która – według wewnętrznych dokumentów grupy – wynosi od 1,5 do 2 mld dol. To największe portfolio, jakie w swej historii zdobyła francuska agencja.

Resztę wynoszącego 3 mld dol. budżetu zdobyła Omnicom, który zajmie się kanałami telewizyjnymi Disneya (w tym ABC, Fox i Nat Geo) oraz studiami filmowymi (m.in. Marvel, Lucasfilm, Pixar) w Ameryce Północnej.

Grupa Publicis, która do tej pory obsługiwała tylko kanał sportowy ESPN, ma teraz odpowiadać za obsługę mediową m.in. parków tematycznych, serwisu streamingowego Disney+ i międzynarodowe działania reklamowe.

W przetargu uczestniczyły też: Dentsu, Havas i Horizon.

(MC, JSX, 16.10.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.