Sonia Bohosiewicz w kampanii T-Mobile
Sonia Bohosiewicz promuje T-Mobile (screen YouTube/ TMobilePL)
Aktorka Sonia Bohosiewicz wystąpiła w kampanii operatora komórkowego T-Mobile. Promuje ofertę operatora, która jest rozszerzona o usługę subskrypcyjnego serwisu Amazon Prime Video.
45- i 30-sekundowe spoty z udziałem Bohosiewicz są częścią tegorocznej komunikacji T-Mobile, prowadzonej pod hasłem "Bez nonsensów". Operator pokazuje w nich, że "najlepsze treści wideo mogą być dostępne na wyciągnięcie ręki i kiedy tylko mamy na to ochotę". W ramach kampanii przygotowano dwie koncepcje marketingowe: pierwsza z nich przedstawia ofertę składającą się z abonamentu komórkowego, światłowodu i rozrywki w postaci usług dodatkowych, takich jak Amazon Prime Video, Ipla i Eleven Sports, druga zaś promuje światłowód i dostęp do platformy Netflix. Wsparciem kampanii są 15-sekundowe spoty produktowe (promocja pakietu rozrywki T-Mobile i Samsunga Galaxy A70). Działania reklamowe prowadzone są w telewizji, kinie, internecie, na nośnikach reklamy zewnętrznej oraz poprzez materiały POS.
Kampanię przygotował departament zarządzania marką T-Mobile wraz z agencją DDB Warszawa. Za działania reklamowe w internecie odpowiada agencja VMLY&R. Materiały BTL opracowała agencja ARC Worldwide Polska, a planowaniem i zakupem mediów zajęła się agencja mediowa Mindshare.
(IKO, 04.10.2019)