Wiosna w pełni – życzymy Państwu spokojnego i radosnego wypoczynku w ten długi weekend  |  Na Press.pl najważniejsze newsy o mediach i reklamie na bieżąco  |  A już w poniedziałek zapraszamy do newslettera "Presserwis". Tam codziennie aż kilkadziesiąt materiałów  |  Chcesz zamówić "Presserwis"? Kliknij tutaj  |  Od 30 kwietnia w salonach prasowych również nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Wiosna w pełni – życzymy Państwu spokojnego i radosnego wypoczynku w ten długi weekend  |  Na Press.pl najważniejsze newsy o mediach i reklamie na bieżąco  |  A już w poniedziałek zapraszamy do newslettera "Presserwis". Tam codziennie aż kilkadziesiąt materiałów  |  Chcesz zamówić "Presserwis"? Kliknij tutaj  |  Od 30 kwietnia w salonach prasowych również nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Wiosna w pełni – życzymy Państwu spokojnego i radosnego wypoczynku w ten długi weekend  |  Na Press.pl najważniejsze newsy o mediach i reklamie na bieżąco  |  A już w poniedziałek zapraszamy do newslettera "Presserwis". Tam codziennie aż kilkadziesiąt materiałów  |  Chcesz zamówić "Presserwis"? Kliknij tutaj  |  Od 30 kwietnia w salonach prasowych również nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 20, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Wspólna kampania PKO BP i Ekstraklasy "Gramy Razem"

Za koncepcję kreatywną odpowiadają Jacek Pawlak i Jane Stoykov, za reżyserię Marcin Serafin z Ekstraklasa Live Park (screen: Youtube.com/PKO Bank Polski)

Ruszyła kampania reklamowa PKO Banku Polskiego i Ekstraklasy pod hasłem „Gramy Razem”. Spoty emitowane są w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, kanałach tematycznych i w internecie.

Kampania promuje rozgrywki piłkarskie PKO BP Ekstraklasy, których bank jest tytularnym sponsorem od tego sezonu. Za koncepcję kreatywną odpowiadają Jacek Pawlak i Jane Stoykov, za reżyserię Marcin Serafin z Ekstraklasa Live Park. Projekt koordynowała Agencja Warszawa, produkcją zajęła się Film Produkcja, a postprodukcją Orka i Juice. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Havas Media.

Kampania ma trwać do 15 października. Spoty emitowane są w TVP 1 i TVP 2, na kanałach tematycznych Telewizji Polskiej i Polsatu, na stronie głównej Wirtualnej Polski, w serwisach należących do grupy ZPR, a także w aplikacjach sportowych. Działania reklamowe prowadzone są też na Facebooku, Instagramie i Twitterze.

Sprawdź, o czym piszemy
w najnowszym numerze

Okładka

(RAQ, 20.09.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.