Piróg, Szpura i Szczygielski przekonują w kampanii, że elektorat LGBT to siła
Na kampanię składają się m.in. plakaty, spoty, billboardy, ulotki (fot. materiały prasowe)
18 września ruszyła kampania "Głosuję na miłość". Jej organizatorem jest Kampania Przeciw Homofobii, a za kreację odpowiada agencja VMLY&R Poland.
Twarzami kampanii są m.in. tancerz Michał Piróg, aktywistka Areta Szpura, influencer Piotr Grabarczyk, paraolimpijka Karolina Hamer, dziennikarz Anton Ambroziak, pisarz Marcin Szczygielski i blogerka Sylwia Ryba – osoby LGBT. Uczestnicy kampanii przekonują, że elektorat LGBT to siła, która ma szansę zadecydować o wynikach tegorocznych wyborów.
Na kampanię składają się m.in. plakaty, spoty, billboardy i ulotki. „Miłość czy nienawiść? Dla mnie wybór jest prosty! Dlatego w tych wyborach głosuję na polityczki i polityków, którzy wspierają prawa osób LGBT” - czytamy na stronie Glosujenamilosc.pl.
(AMS, 19.09.2019)