Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 18, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Pracownicy Danone w pierwszej kampanii wizerunkowej firmy w Polsce

Za kreację kampanii odpowiada agencja Uszka w Barszczu (screen: Youtube.com/Praca w Danone)

Grupa spółek Danone wystartowała z pierwszą wspólną kampanią wizerunkową.

Kampania ma prezentować kulturę organizacyjną firmy i bliskie jej wartości. Występuje w niej pięcioro pracowników, którzy w spotach opowiadają o tym, co szczególnie cenią w pracy i w życiu prywatnym. Od wtorku kampania jest prowadzona w internecie, w tym w mediach społecznościowych. Za kreację odpowiada agencja Uszka w Barszczu.

Grupę spółek Danone w Polsce tworzy ponad 3000 osób, pracujących w ramach trzech kategorii rynkowych: produkty mleczne i pochodzenia roślinnego (Danone), woda i napoje (Żywiec Zdrój) oraz żywienie specjalistyczne (Nutricia).

Sprawdź, o czym piszemy
w najnowszym numerze

Okładka

(AMS, 18.09.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.