Ikea rozpoczyna całoroczną komunikację "Czym Tobie się odwdzięczy?"
Za kreację, strategię i koncept kreatywny odpowiada VMLY&R Poland (fot. materiały prasowe)
Sieć sklepów Ikea rozpoczęła kampanię pod hasłem "Czym Tobie się odwdzięczy?" - to początek nowych, rocznych działań komunikacyjnych.
W kampanii Ikea podkreśla, że "nawet małe zmiany mają ogromne znaczenie" i wskazuje na korzyści wynikające z inwestowania w urządzanie wnętrz. W komunikacji wykorzystano również hasło "Wnętrze się odwdzięcza". W spocie promowana jest nowa oferta z katalogu Ikea 2020. Bohaterami reklamy są: para zastanawiająca się nad kupnem pościeli i wampir.
Kampania prowadzona jest w internecie (w tym w mediach społecznościowych i poprzez działania z influencerami), w telewizji, na nośnikach reklamy zewnętrznej i w sklepach sieci Ikea. Za kreację, strategię i koncept kreatywny odpowiada VMLY&R Poland. Ponadto agencja ta przygotowała we współpracy z Facebook Creative Shop kampanię w mediach społecznościowych. Za produkcję treści wideo odpowiada firma Makata. Aktywacje z influencerami prowadzone są przez Hash.fm, a za PR odpowiada Garden of Words. Media zaplanował i kupił Wavemaker.
(IKO, 10.09.2019)