Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 03, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Perfetti Van Melle wybrała Pathfinder 23 do obsługi na Bliskim Wschodzie

Pathfinder 23 będzie odpowiadać m.in. za markę Chupa Chups (fot. Pixabay.com)

Pathfinder 23 (Brand New Galaxy) rozpoczyna na Bliskim Wschodzie pracę dla marek Mentos i Chupa Chups z portfolio Perfetti Van Melle.

– Nasza praca obejmuje strategię e-commerce, design oraz wdrożenia. Wszystko to uzupełnione o bliską współpracę z kluczowymi e-retailerami w tym regionie – komentuje Marek Różycki, client service director z Pathfinder 23.

Brand New Galaxy zatrudnia ponad 250 pracowników w siedmiu podmiotach wchodzących w skład platformy: Pathfinder 23 (agencja aktywująca marki w obszarze e-commerce), Synthrone (platforma do automatyzacji wdrożeń oraz analityki obecności marek w e-commerce), Spacecamp (agencja digitalowa), Life on Mars (agencja kreatywna cross-channel), 8.54 (dom produkcyjny o specjalizacji digital), Stratosfera (firma konsultingowa marketingu strategicznego), Man on the Moon (agencja konsultingowa w obszarze HR).

Działania BNG obejmują klientów operujących w Europie, Ameryce Północnej, Azji i na Bliskim Wschodzie.

(AMS, 03.09.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.