Perfetti Van Melle wybrała Pathfinder 23 do obsługi na Bliskim Wschodzie
Pathfinder 23 będzie odpowiadać m.in. za markę Chupa Chups (fot. Pixabay.com)
Pathfinder 23 (Brand New Galaxy) rozpoczyna na Bliskim Wschodzie pracę dla marek Mentos i Chupa Chups z portfolio Perfetti Van Melle.
– Nasza praca obejmuje strategię e-commerce, design oraz wdrożenia. Wszystko to uzupełnione o bliską współpracę z kluczowymi e-retailerami w tym regionie – komentuje Marek Różycki, client service director z Pathfinder 23.
Brand New Galaxy zatrudnia ponad 250 pracowników w siedmiu podmiotach wchodzących w skład platformy: Pathfinder 23 (agencja aktywująca marki w obszarze e-commerce), Synthrone (platforma do automatyzacji wdrożeń oraz analityki obecności marek w e-commerce), Spacecamp (agencja digitalowa), Life on Mars (agencja kreatywna cross-channel), 8.54 (dom produkcyjny o specjalizacji digital), Stratosfera (firma konsultingowa marketingu strategicznego), Man on the Moon (agencja konsultingowa w obszarze HR).
Działania BNG obejmują klientów operujących w Europie, Ameryce Północnej, Azji i na Bliskim Wschodzie.
(AMS, 03.09.2019)