Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 03, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kamil Grosicki współpracuje z marką odzieżową Zina

Na produktach marki Zina pojawił się znak TG11 (fot. materiały prasowe)

Piłkarz Kamil Grosicki podpisał trzyletnią umowę z marką Zina, pod którą sprzedawana jest odzież i akcesoria piłkarskie.

Pierwszym wspólnym projektem Grosickiego i marki Zina jest opracowanie linii odzieży streetwearowej sygnowanej znakiem TG11 (skrót ten pochodzi od pierwszych słów przydomka Kamila Grosickiego, czyli "Turbo Grosik" oraz numeru 11, z jakim występuje w kadrze). Wkrótce powstanie też kolekcja ubrań Euro 2020. Ponadto oferta marki Zina zostanie rozszerzona o produkcję obuwia sportowego i piłkarskiego.

W ramach podpisanej umowy Kamil Grosicki będzie ambasadorem ogólnopolskiego turnieju dla dzieci Zina Cup - Klubowe Mistrzostwa Polski. Działaniom marki z piłkarzem będzie towarzyszyć kampania marketingowa realizowana głównie w internecie, w tym w mediach społecznościowych.

"Pozyskanie do współpracy Kamila Grosickiego to ważny etap naszej strategii. W najbliższych latach chcemy intensywnie umacniać naszą pozycję rynkową, podpisując strategiczne kontrakty z topowymi klubami piłkarskimi w Polsce i Czechach, a także rozbudowywać gamę produktów typu streetwear/casual, pojawiając się w setkach sklepów sportowych w Polsce" - komentuje w informacji prasowej Jakub Karpiński, dyrektor zarządzający Zina.

(IKO, 03.09.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.