Kamil Grosicki współpracuje z marką odzieżową Zina
Na produktach marki Zina pojawił się znak TG11 (fot. materiały prasowe)
Piłkarz Kamil Grosicki podpisał trzyletnią umowę z marką Zina, pod którą sprzedawana jest odzież i akcesoria piłkarskie.
Pierwszym wspólnym projektem Grosickiego i marki Zina jest opracowanie linii odzieży streetwearowej sygnowanej znakiem TG11 (skrót ten pochodzi od pierwszych słów przydomka Kamila Grosickiego, czyli "Turbo Grosik" oraz numeru 11, z jakim występuje w kadrze). Wkrótce powstanie też kolekcja ubrań Euro 2020. Ponadto oferta marki Zina zostanie rozszerzona o produkcję obuwia sportowego i piłkarskiego.
W ramach podpisanej umowy Kamil Grosicki będzie ambasadorem ogólnopolskiego turnieju dla dzieci Zina Cup - Klubowe Mistrzostwa Polski. Działaniom marki z piłkarzem będzie towarzyszyć kampania marketingowa realizowana głównie w internecie, w tym w mediach społecznościowych.
"Pozyskanie do współpracy Kamila Grosickiego to ważny etap naszej strategii. W najbliższych latach chcemy intensywnie umacniać naszą pozycję rynkową, podpisując strategiczne kontrakty z topowymi klubami piłkarskimi w Polsce i Czechach, a także rozbudowywać gamę produktów typu streetwear/casual, pojawiając się w setkach sklepów sportowych w Polsce" - komentuje w informacji prasowej Jakub Karpiński, dyrektor zarządzający Zina.
(IKO, 03.09.2019)