Desperados najbardziej angażującą marką piwną na Facebooku
Wiosną właściciel marki Desperados (Grupa Żywiec) prowadził konkurs na Facebooku (fot. materiały prasowe)
W lipcu 2019 roku marka piwa Tyskie miała najwięcej fanów na Facebooku w kategorii piwa i cydry, a największe zaangażowanie wzbudzał Desperados – wynika z raportu firmy Sotrender.
Profil Tyskie miał w lipcu 530 tys. fanów. W czołówce najpopularniejszych profili piwa i cydru znalazły się też: Lech (517 tys. fanów), Żywiec (412 tys.), Żubr (396 tys.), Redd’s (349 tys.). Dalsze miejsca zajęły profile: Warka Radler, Warka, Cydr Lubelski, Perła, Książęce.
Najbardziej angażującym profilem był Desperados – prawie 12 tys. użytkowników wykonało na nim w lipcu przynajmniej jedną czynność: polubiło, skomentowało lub udostępniło post (wzrost zaangażowania o 316 proc.). Angażujące były też profile: Żubr, Captain Jack, Browar Namysłów, Lech.
Najpopularniejszy post (z największym wskaźnikiem wszystkich aktywności w obrębie fan page'a) opublikowano 16 lipca na profilu Żubr. Wpis był konkursem - na profilu zapytano fanów, które z opublikowanych w poście ujęć przedstawia Podlasie. Odpowiedzi należało wpisywać w komentarzach pod postem. Post miał 464 reakcje (post polubiły 372 osoby, udostępniono go 24 razy i pojawiło się pod nim 4,4 tys. komentarzy).
(IKO, 21.08.2019)