Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 13, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Monika Sidorowicz i Piotr Szulc prowadzą agencję Outrage

Monika Sidorowicz i Piotr Szulc stworzyli Outrage (fot. materiały prasowe)

Monika Sidorowicz i Piotr Szulc założyli agencję Outrage, która zajmuje się kreacją, produkcją oraz komunikacją niestandardowych projektów z obszaru muzyki, rozrywki i kultury.

Monika Sidorowicz jest CEO agencji komunikacji Sidorowicz.co. Z kolei Piotr Szulc jest producentem muzycznym oraz założycielem i partnerem agencji Revolume. Niezależnie od prowadzenia tych firm, wspólnie kierują agencją Outrage na jednakowych stanowiskach: współzałożyciela i partnera. Podkreślają, że łączy ona "świat muzyki, reklamy, marek i artystów". Agencja specjalizuje się bowiem w realizacji projektów muzycznych i rozrywkowych. Ponadto świadczy usługi konsultingu muzycznego i wizerunkowego. 

Jednym z pierwszych klientów agencji jest marka Bacardi, dla której Outrage zrealizowało kampanię wizerunkową z udziałem raperów młodego pokolenia (w ramach współpracy powstał singiel "Twister" Żabsona z gościnnym udziałem Young Multiego).

(IKO, 13.08.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.