Monika Sidorowicz i Piotr Szulc prowadzą agencję Outrage
Monika Sidorowicz i Piotr Szulc stworzyli Outrage (fot. materiały prasowe)
Monika Sidorowicz i Piotr Szulc założyli agencję Outrage, która zajmuje się kreacją, produkcją oraz komunikacją niestandardowych projektów z obszaru muzyki, rozrywki i kultury.
Monika Sidorowicz jest CEO agencji komunikacji Sidorowicz.co. Z kolei Piotr Szulc jest producentem muzycznym oraz założycielem i partnerem agencji Revolume. Niezależnie od prowadzenia tych firm, wspólnie kierują agencją Outrage na jednakowych stanowiskach: współzałożyciela i partnera. Podkreślają, że łączy ona "świat muzyki, reklamy, marek i artystów". Agencja specjalizuje się bowiem w realizacji projektów muzycznych i rozrywkowych. Ponadto świadczy usługi konsultingu muzycznego i wizerunkowego.
Jednym z pierwszych klientów agencji jest marka Bacardi, dla której Outrage zrealizowało kampanię wizerunkową z udziałem raperów młodego pokolenia (w ramach współpracy powstał singiel "Twister" Żabsona z gościnnym udziałem Young Multiego).
(IKO, 13.08.2019)