Wyniki finansowe spółki Media Mine, która produkuje transmisje sportowe  |  Firma Komputronik wybierze agencję  |  Zysk tworzącej serwisy streamingowe spółki Proexe  |  Super Polsat nie planuje emisji pełnego sezonu programu  |  Widownia serialu "Nieprawdopodobne, a jednak" w Polsat 2  |  Producent Radia Silesia  |  Grupa Lux Med wybiera  |  Albedo Marketing i GPD  |  Agencja Mindshare zwiększyła przychody, ale zanotowała stratę  |  Zespół FormUp  |  Grupa Żywiec wprowadza  |  Gannett zamyka drukarnie i zwalnia pracowników  |  TASS zwalnia wiceszefa agencji za udział w forum w Azerbejdżanie  |  Były naczelny "The Sun" sekretarzem w biurze prasowym brytyjskiego premiera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 29 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wyniki finansowe spółki Media Mine, która produkuje transmisje sportowe  |  Firma Komputronik wybierze agencję  |  Zysk tworzącej serwisy streamingowe spółki Proexe  |  Super Polsat nie planuje emisji pełnego sezonu programu  |  Widownia serialu "Nieprawdopodobne, a jednak" w Polsat 2  |  Producent Radia Silesia  |  Grupa Lux Med wybiera  |  Albedo Marketing i GPD  |  Agencja Mindshare zwiększyła przychody, ale zanotowała stratę  |  Zespół FormUp  |  Grupa Żywiec wprowadza  |  Gannett zamyka drukarnie i zwalnia pracowników  |  TASS zwalnia wiceszefa agencji za udział w forum w Azerbejdżanie  |  Były naczelny "The Sun" sekretarzem w biurze prasowym brytyjskiego premiera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 29 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wyniki finansowe spółki Media Mine, która produkuje transmisje sportowe  |  Firma Komputronik wybierze agencję  |  Zysk tworzącej serwisy streamingowe spółki Proexe  |  Super Polsat nie planuje emisji pełnego sezonu programu  |  Widownia serialu "Nieprawdopodobne, a jednak" w Polsat 2  |  Producent Radia Silesia  |  Grupa Lux Med wybiera  |  Albedo Marketing i GPD  |  Agencja Mindshare zwiększyła przychody, ale zanotowała stratę  |  Zespół FormUp  |  Grupa Żywiec wprowadza  |  Gannett zamyka drukarnie i zwalnia pracowników  |  TASS zwalnia wiceszefa agencji za udział w forum w Azerbejdżanie  |  Były naczelny "The Sun" sekretarzem w biurze prasowym brytyjskiego premiera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 29 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 12, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Dorota Wellman i Marcin Prokop dla esize.me w salonach CCC i eobuwie.pl

Za strategię oraz kreację kampanii odpowiada Agencja 2012 (screen: Youtube.com/esize me)

Dorota Wellman i Marcin Prokop, prezenterzy stacji TVN, zostali ambasadorami usługi esize.me, która pozwala na indywidualny dobór rozmiaru obuwia na podstawie cyfrowego skanu stóp.

W serii krótkich filmów emitowanych w kanałach digitalowych ambasadorzy kampanii testują usługę esize.me i tłumaczą widzom, na czym ona polega, jakie przynosi korzyści oraz jak z niej skorzystać.

Za strategię oraz kreację kampanii odpowiada Agencja 2012, spoty internetowe zostały zrealizowane w studio Lemon Films przez duet reżyserski Frydrych/Zdanowski, a autorem sesji zdjęciowej jest Jacek Kołodziejski. Za social media odpowiada H2O Creative, a za zakup mediów MullenLowe MediaHub.

Kampania prowadzona będzie na kanałach social mediowych esize.me, głównych portalach internetowych oraz w salonach CCC i Eobuwie.pl.

 

(AMS, 12.08.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.