Dorota Wellman i Marcin Prokop dla esize.me w salonach CCC i eobuwie.pl
Za strategię oraz kreację kampanii odpowiada Agencja 2012 (screen: Youtube.com/esize me)
Dorota Wellman i Marcin Prokop, prezenterzy stacji TVN, zostali ambasadorami usługi esize.me, która pozwala na indywidualny dobór rozmiaru obuwia na podstawie cyfrowego skanu stóp.
W serii krótkich filmów emitowanych w kanałach digitalowych ambasadorzy kampanii testują usługę esize.me i tłumaczą widzom, na czym ona polega, jakie przynosi korzyści oraz jak z niej skorzystać.
Za strategię oraz kreację kampanii odpowiada Agencja 2012, spoty internetowe zostały zrealizowane w studio Lemon Films przez duet reżyserski Frydrych/Zdanowski, a autorem sesji zdjęciowej jest Jacek Kołodziejski. Za social media odpowiada H2O Creative, a za zakup mediów MullenLowe MediaHub.
Kampania prowadzona będzie na kanałach social mediowych esize.me, głównych portalach internetowych oraz w salonach CCC i Eobuwie.pl.
(AMS, 12.08.2019)