Wyniki spółki odpowiadającej za Audiotekę, Pilot WP oraz Open FM  |  Podkarpacie wybierze agencję  |  Producent "Jednego z dziesięciu" dla TVP ze spadkiem  |  MWE Networks  |  Powrót do Polskiego Radia  |  Wydawca i doradca w Wydawnictwie Znak  |  Radio Rekord  |  "Ślub od pierwszego wejrzenia" w TVN  |  PGE z kampanią  |  Enea  |  Marka Femannose  |  Unique One organizuje  |  Widownia ceremonii otwarcia igrzysk w Paryżu w kanałach NBC  |  Warner Bros. Discovery pozywa NBA  |  Disney+ z największym przyrostem subskrypcji  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wyniki spółki odpowiadającej za Audiotekę, Pilot WP oraz Open FM  |  Podkarpacie wybierze agencję  |  Producent "Jednego z dziesięciu" dla TVP ze spadkiem  |  MWE Networks  |  Powrót do Polskiego Radia  |  Wydawca i doradca w Wydawnictwie Znak  |  Radio Rekord  |  "Ślub od pierwszego wejrzenia" w TVN  |  PGE z kampanią  |  Enea  |  Marka Femannose  |  Unique One organizuje  |  Widownia ceremonii otwarcia igrzysk w Paryżu w kanałach NBC  |  Warner Bros. Discovery pozywa NBA  |  Disney+ z największym przyrostem subskrypcji  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wyniki spółki odpowiadającej za Audiotekę, Pilot WP oraz Open FM  |  Podkarpacie wybierze agencję  |  Producent "Jednego z dziesięciu" dla TVP ze spadkiem  |  MWE Networks  |  Powrót do Polskiego Radia  |  Wydawca i doradca w Wydawnictwie Znak  |  Radio Rekord  |  "Ślub od pierwszego wejrzenia" w TVN  |  PGE z kampanią  |  Enea  |  Marka Femannose  |  Unique One organizuje  |  Widownia ceremonii otwarcia igrzysk w Paryżu w kanałach NBC  |  Warner Bros. Discovery pozywa NBA  |  Disney+ z największym przyrostem subskrypcji  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 07, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Michał Koterski w filmie reklamowym Fibaro

Film pokazuje korzyści płynące z rozwiązań inteligentnego domu (screen YouTube/ Fibaro)

Do internetu trafił wyprodukowany na zlecenie Fibaro film krótkometrażowy pt. „Syn” z Michałem Koterskim. Za pomysł i komunikację odpowiada MSLGroup, za produkcję Bartha Media, autorem scenariusza jest Adrian Luzar. Za komunikację w mediach społecznościowych odpowiada Mindspot, a za działania digital performance – Value Media. 

Głównym bohaterem filmu reklamowego firmy Fibaro, która oferuje rozwiązania inteligentnego domu, jest nauczyciel angielskiego żyjący w ciągłym napięciu lękowo-stresowym. Film pokazuje korzyści płynące z rozwiązań inteligentnego domu. W głównej roli nauczyciela angielskiego wystąpił Michał Koterski. W roli jego partnerki – Marcela Leszczak.

(AMS, 07.08.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.