TVN a Trump  |  Firma Music Company  |  Instytut Monitorowania Mediów  |  Naziemny ViDoc TV z kontynuacją  |  Podmioty VoD wpłaciły  |  Agencja Human Signs upublicznia cennik  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

TVN a Trump  |  Firma Music Company  |  Instytut Monitorowania Mediów  |  Naziemny ViDoc TV z kontynuacją  |  Podmioty VoD wpłaciły  |  Agencja Human Signs upublicznia cennik  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

TVN a Trump  |  Firma Music Company  |  Instytut Monitorowania Mediów  |  Naziemny ViDoc TV z kontynuacją  |  Podmioty VoD wpłaciły  |  Agencja Human Signs upublicznia cennik  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Dział: PRASA

Dodano: Lipiec 31, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Marcin Dzierżanowski redaktorem naczelnym „Wprost”

Marcin Dzierżanowski z „Wprost” związany jest od 2006 roku (fot. materiały prasowe)

Marcin Dzierżanowski od 1 sierpnia będzie redaktorem naczelnym tygodnika „Wprost” (PMPG Polskie Media). Po trzech latach ze stanowiska odchodzi Jacek Pochłopień, będzie doradcą zarządu PMPG ds. projektów specjalnych.

Nowy naczelny w komunikacie zapowiada, że pod jego kierownictwem tytuł nie zmieni linii politycznej. „Jesteśmy jedynym tygodnikiem opinii, z którym chętnie rozmawiają przedstawiciele obu stron politycznego sporu. Chcemy utrzymać ten swój atut” - mówi Marcin Dzierżanowski. Jak dodaje, tygodnik będzie stawiał na odważne opinie i komentarze, pojawi się też więcej miejsca na tematy związane z biznesem. Wydawca chce także dokończyć transformację cyfrową, zacieśniając współpracę z serwisem Wprost.pl. 

Marcin Dzierżanowski pracował w „Życiu Warszawy”, „Dzienniku” i TVP. Był twórcą i pierwszym szefem portalu TVP Info oraz sekretarzem redakcji polskiej edycji magazynu „National Geographic Traveler”. Z „Wprost” związany jest od 2006 roku. Był nominowany do nagrody Grand Press w kategorii News w 2007 roku. 

Jacek Pochłopień był redaktorem prowadzącym „Pulsu Biznesu”, kierował działem Biznes tygodnika „Newsweek Polska”. Przez prawie dziesięć lat był wicenaczelnym miesięcznika „Forbes”. Do redakcji „Wprost” dołączył w sierpniu 2015 roku jako zastępca redaktora naczelnego. Od sierpnia 2016 roku kierował redakcją tygodnika. 

Z danych ZKDP wynika, że w maju średnia sprzedaż ogółem „Wprost” spadła o 31,77 proc. w ujęciu rocznym, do 13 155 egz. Był to największy spadek wśród tygodników ogólnopolskich.

Sprawdź, o czym piszemy
w najnowszym numerze

Okładka

JSX

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.