TVN a Trump  |  Firma Music Company  |  Instytut Monitorowania Mediów  |  Naziemny ViDoc TV z kontynuacją  |  Podmioty VoD wpłaciły  |  Agencja Human Signs upublicznia cennik  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

TVN a Trump  |  Firma Music Company  |  Instytut Monitorowania Mediów  |  Naziemny ViDoc TV z kontynuacją  |  Podmioty VoD wpłaciły  |  Agencja Human Signs upublicznia cennik  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

TVN a Trump  |  Firma Music Company  |  Instytut Monitorowania Mediów  |  Naziemny ViDoc TV z kontynuacją  |  Podmioty VoD wpłaciły  |  Agencja Human Signs upublicznia cennik  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Dział: PRASA

Dodano: Lipiec 17, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Tygodnik Powszechny” poprawił sprzedaż, "Wprost" z największym spadkiem

"Tygodnik Powszechny" z większą sprzedażą, "Wprost" z największym spadkiem

Wśród tygodników ogólnopolskich sprzedaż w maju poprawił tylko „Tygodnik Powszechny” (Tygodnik Powszechny). Największy spadek zanotował „Wprost” (PMPG Polskie Media).

Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, średnia sprzedaż ogółem „Tygodnika Powszechnego” wzrosła o 11,21 proc., do 27 782 egz. w porównaniu z z majem 2018 roku. Sprzedaż „Wprost” spadła natomiast o 32,77 proc., do 13 155 egz.

Średnia sprzedaż „Gościa Niedzielnego” (Instytut Gość Media) wyniosła w maju 104 990 egz. (spadek o 3,03 proc.), „Polityki” (Polityka) – 93 776 egz. (spadek o 0,53 proc.), „Newsweek Polska” (RAS Polska) – 73 888 egz. (spadek o 12,42 proc.), „Sieci” (Fratria) – 37 289 egz. (spadek o 10,81 proc.), „Tygodnika do Rzeczy” (Orle Pióro) – 31 374 egz. (spadek o 8,12 proc.), „Gazety Polskiej” (Forum) – 21 881 egz. (spadek o 9,17 proc.), „Przeglądu” (Fundacja Oratio Recta) – 15 198 egz. (spadek o 4,88 proc.).

Tygodnik „Angora” z przedrukami (Wydawnictwo Westa-Druk) sprzedawał średnio 223 274 egz. (spadek o 6,46 proc.). 

(PD, 17.07.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.