"Tygodnik Powszechny” poprawił sprzedaż, "Wprost" z największym spadkiem
"Tygodnik Powszechny" z większą sprzedażą, "Wprost" z największym spadkiem
Wśród tygodników ogólnopolskich sprzedaż w maju poprawił tylko „Tygodnik Powszechny” (Tygodnik Powszechny). Największy spadek zanotował „Wprost” (PMPG Polskie Media).
Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, średnia sprzedaż ogółem „Tygodnika Powszechnego” wzrosła o 11,21 proc., do 27 782 egz. w porównaniu z z majem 2018 roku. Sprzedaż „Wprost” spadła natomiast o 32,77 proc., do 13 155 egz.
Średnia sprzedaż „Gościa Niedzielnego” (Instytut Gość Media) wyniosła w maju 104 990 egz. (spadek o 3,03 proc.), „Polityki” (Polityka) – 93 776 egz. (spadek o 0,53 proc.), „Newsweek Polska” (RAS Polska) – 73 888 egz. (spadek o 12,42 proc.), „Sieci” (Fratria) – 37 289 egz. (spadek o 10,81 proc.), „Tygodnika do Rzeczy” (Orle Pióro) – 31 374 egz. (spadek o 8,12 proc.), „Gazety Polskiej” (Forum) – 21 881 egz. (spadek o 9,17 proc.), „Przeglądu” (Fundacja Oratio Recta) – 15 198 egz. (spadek o 4,88 proc.).
Tygodnik „Angora” z przedrukami (Wydawnictwo Westa-Druk) sprzedawał średnio 223 274 egz. (spadek o 6,46 proc.).
(PD, 17.07.2019)