Wyniki spółki odpowiadającej za Audiotekę, Pilot WP oraz Open FM  |  Podkarpacie wybierze agencję  |  Producent "Jednego z dziesięciu" dla TVP ze spadkiem  |  MWE Networks  |  Powrót do Polskiego Radia  |  Wydawca i doradca w Wydawnictwie Znak  |  Radio Rekord  |  "Ślub od pierwszego wejrzenia" w TVN  |  PGE z kampanią  |  Enea  |  Marka Femannose  |  Unique One organizuje  |  Widownia ceremonii otwarcia igrzysk w Paryżu w kanałach NBC  |  Warner Bros. Discovery pozywa NBA  |  Disney+ z największym przyrostem subskrypcji  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wyniki spółki odpowiadającej za Audiotekę, Pilot WP oraz Open FM  |  Podkarpacie wybierze agencję  |  Producent "Jednego z dziesięciu" dla TVP ze spadkiem  |  MWE Networks  |  Powrót do Polskiego Radia  |  Wydawca i doradca w Wydawnictwie Znak  |  Radio Rekord  |  "Ślub od pierwszego wejrzenia" w TVN  |  PGE z kampanią  |  Enea  |  Marka Femannose  |  Unique One organizuje  |  Widownia ceremonii otwarcia igrzysk w Paryżu w kanałach NBC  |  Warner Bros. Discovery pozywa NBA  |  Disney+ z największym przyrostem subskrypcji  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wyniki spółki odpowiadającej za Audiotekę, Pilot WP oraz Open FM  |  Podkarpacie wybierze agencję  |  Producent "Jednego z dziesięciu" dla TVP ze spadkiem  |  MWE Networks  |  Powrót do Polskiego Radia  |  Wydawca i doradca w Wydawnictwie Znak  |  Radio Rekord  |  "Ślub od pierwszego wejrzenia" w TVN  |  PGE z kampanią  |  Enea  |  Marka Femannose  |  Unique One organizuje  |  Widownia ceremonii otwarcia igrzysk w Paryżu w kanałach NBC  |  Warner Bros. Discovery pozywa NBA  |  Disney+ z największym przyrostem subskrypcji  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 24, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Krzysztof Hołowczyc twarzą kampanii Mubi.pl

Kampania prowadzona jest w stacjach telewizyjnych i internecie (screen: Youtube.com/Mubi)

Kierowca rajdowy Krzysztof Hołowczyc został twarzą kampanii reklamowej porównywarki ubezpieczeń samochodowych Mubi.pl.

Działania reklamowe prowadzone są pod hasłem "Sprawdź sobie". Kampania prowadzona jest w stacjach telewizyjnych i internecie (m.in. YouTube). Koncepcję kreatywną opracował wewnętrznie zespół Mubi.pl. Celem kampanii jest zwrócenie uwagi konsumentów na różnice w cennikach ubezpieczycieli.

Sprawdź, o czym piszemy
w najnowszym numerze

Okładka

(IKO, 24.07.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.