Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 18, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Zuza Krajewska i Oskar Zięta w pierwszej polskiej kampanii Alfa Romeo

W sierpniu kampania trafi do kin (screen: Youtube.com/alfaromeowpolsce)

Fotografka Zuza Krajewska i projektant Oskar Zięta biorą udział w kampanii Alfa Romeo (Fiat Chrysler) pt. „Powered by emotions”, prezentującej modele Giuliai Stelvio.

To pierwszy lokalny polski projekt Alfa Romeo. Kampania jest w obecna na Facebooku,  YouTube i na VoD (m.in. Player, Ipla ). W sierpniu kampania trafi do kin.

Sprawdź, o czym piszemy
w najnowszym numerze

Okładka

(AMS, 18.07.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.