Glow by LifeTube rozbudowuje zespół
Natalia Stępień i Monika Włodarczyk dołączyły do agencji Glow by LifeTube (fot. materiały prasowe)
Do agencji influencer marketingu Glow by LifeTube (LT Group) dołączyły Natalia Stępień, Monika Włodarczyk i Sandra Ledzion, obejmując nowo utworzone stanowiska.
Natalia Stępień jako sales manager dołączyła do zespołu zarządzanego przez Martynę Adamus, head of sales w Glow by LifeTube. Wcześniej pracowała jako account executive w agencji Feno oraz była team leaderem zespołu client service na rynku polskim w agencji indaHash. Do Glow dołączyła również Monika Włodarczyk, która objęła stanowisko account managera (poprzednio była account managerem w agencji GonnaBe). Z kolei Sandra Ledzion została junior account managerem (wcześniej była junior project managerem w agencji Mediaplanet).
Glow by LifeTube to działająca od maja 2019 roku agencja zajmująca się influencer marketingiem dla branży beauty, fashion i lifestyle, która działa w strukturach sieci partnerskiej LifeTube (LT Group). Działalność agencji opiera się na przygotowywaniu multiplatformowych kampanii reklamowych i na tworzeniu kanałów marek na YouTube.
Jeszcze w tym roku Glow uruchomi dział eventów. – Mamy ustalony wewnętrzny system działania tej komórki i przymierzamy się do rozpoczęcia rekrutacji oraz zaawansowanych rozmów biznesowych – mówi "Presserwisowi" Małgorzata Dumin, business unit director w Glow by LifeTube.
Glow by LifeTube zrzesza obecnie 42 kanały YouTube o tematyce beauty, fashion i lifestyle (m.in. youtuberki: Ola Żuraw, Adrianna Grotkowska, AlexMandostyle, Panna Joanna czy Love And Great Shoes). W marcu większościowy pakiet udziałów w LT Group objęła TalentMedia (spółka należąca do Mediacap).
(IKO, 11.07.2019)