Osiem osób wzmacnia zespół Ogilvy
Magdalena Słomka-Żurawska powróciła do Ogilvy po sześciu miesiącach pracy w McCann Worldgroup (fot. materiały prasowe)
Do agencji Ogilvy dołączyło osiem osób. Zasiliły działy client service, project management, strategii i kreacji.
Magdalena Słomka-Żurawska powróciła do Ogilvy po sześciu miesiącach pracy w McCann Worldgroup i objęła stanowisko account directora. Pracę w branży reklamowej zaczęła w 2014 roku, dołączając do Ogilvy jako account coordinator.
Stanowisko account supervisora objęła Katarzyna Wac. Karierę zawodową rozpoczynała w dziale marketingu AmRest, następnie pracowała w agencjach McCann Worldgroup i DDB Warszawa.
Magdalena Różycka, account executive, i Katarzyna Derkacz, junior account executive, będą odpowiadać za obszary: PR, social media, digital activation & influencer marketing. Różycka bezpośrednio przed Ogilvy była zatrudniona w IndaHash jako infuencer marketing team lead. Derkacz doświadczenie zdobywała w Polhem PR Poland, InStyle Magazine oraz Rebell Concept.
Jerzy Kurczak jako strategy planner zasilił dział strategii. Wcześniej pracował w Change Serviceplan oraz IQ Marketing.
Nowe osoby pojawiły się także we wrocławskim biurze Ogilvy. Do działu project management dołączyły Katarzyna Uziembło (wcześniej w 4Frame, ClearSense, hyperCREW i Valkea) oraz Magdalena Karłowicz (poprzednio hyperCREW i MindChili) i Marek Czapiński, który został junior webdesignerem (wcześniej w agencjach Agave i Studio Themes).
(AMS, 04.07.2019)