Martyna Wojciechowska wystąpi w reklamach herbaty Lipton

Martyna Wojciechowska promowała m.in. kolekcję biżuterii Freedom Wolf Edition (fot. materiały prasowe)
Martyna Wojciechowska, dyrektor programowa Travel Channel, prowadząca program podróżniczy "Kobieta na krańcu świata" w TVN, wystąpi w kampanii reklamowej herbaty Lipton (Unilever) - wynika z informacji "Presserwisu".
Szczegóły nie są znane, kampania ma wystartować 22 lipca. Wojciechowska jest współautorką scenariusza spotu, w którym występuje. Unilever nie komentuje kwestii zatrudnienia Wojciechowskiej w kampanii herbaty Lipton.
Martyna Wojciechowska udzielała swojego wizerunku już wielu markom. Występowała w kampaniach m.in. Visy, Frisco.pl, W. Kruk, Pantene (Procter & Gamble), Palladium Boots, Soraya, Play, Orange, Timotei, a także Żywca Zdrój (w przypadku tej marki zasłynęła m.in. postem reklamowanym na Facebooku, w którym twierdziła, że "plastik nie jest taki zły" i przekonywała, że używanie plastikowych butelek jest bardziej ekologiczne niż szklanych. Pod postem opublikowała dwa zdjęcia: swoje i butelki wody smakowej Żywiec Zdrój - za co spotkała ją fala krytyki.
W reklamach herbaty Lipton występowali już m.in.: dziennikarz Piotr Najsztub, wokalistka Kayah, restauratorka Magda Gessler, muzyk Adam Sztaba, aktorka Krystyna Janda, dziennikarz muzyczny Wojciech Mann.
(AMS, 03.07.2019)
