Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 01, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Koniec ponad 100-letniej współpracy FCB z marką Nivea

Koncern Beiersdorf potwierdził, że już od początku roku przygotowywał się do przeglądu swojego budżetu kreatywnego (fot. materiały prasowe)

Sieć reklamowa FCB zakończyła współpracę z koncernem kosmetycznym Beiersdorf - ujawnił serwis AdAge.

Oznacza to koniec jednej z najdłużej trwających relacji w branży reklamowej - agencja FCB odpowiadała za kreację kampanii promocyjnych producenta kosmetyków Nivea od ponad 100 lat. Sieć należąca do holdingu reklamowego IPG nie podała przyczyn zakończenia kooperacji. Po publikacji tekstu w serwisie AdAge koncern Beiersdorf wydał komunikat, w którym poinformował, że już od początku br. przygotowywał się do przeglądu swojego budżetu kreatywnego i rozstanie z FCB jest tego naturalną konsekwencją.

(LL, 01.07.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.