Trzy kolejne brązowe Lwy dla polskich agencji na festiwalu Cannes Lions
Brązowego Lwa w kategorii Brand Experience & Activation otrzymały VMLY&R z Gazeta.pl za akcję "Ostatni Twój Weekend"
180heartbeats + JvM i VMLY&R Poland z Gazeta.pl z nagrodami w Cannes w kolejnej kategorii - Brand Experience & Activation.
Podczas czwartkowej gali konkursu reklamowego Cannes Lions 2019 polskie agencje zostały nagrodzone trzema brązowymi Lwami. Dwa trafiły do agencji 180heartbeats + JvM za projekt „Niezniszczalna tęcza”. Są to kolejne nagrody dla tej agencji za tę kampanię - ma ona już na koncie brąz w kategorii PR i dwa srebra - w kategoriach Media oraz Design. Kampania została zrealizowana dla stowarzyszenia Miłość Nie Wyklucza, fundacji Wolontariat Równości i Ben & Jerry’s Unilever. Projekt polegał na odtworzeniu tęczy na placu Zbawiciela w Warszawie.
Brązowego Lwa w kategorii Brand Experience & Activation otrzymały VMLY&R z Gazeta.pl za akcję "Ostatni Twój Weekend". W marcu 2019 roku wydano ostatni numer magazynu "Twój Weekend" (w przeszłości popularny tygodnik erotyczny). Aby go symbolicznie zamknąć, spółka Pride and Glory Interactive (grupa VMLY&R) kupiła w licytacji na Allegro prawa do tytułu (współwydawcą ostatniego numeru była Agora). Incjatorami tej akcji były Gazeta.pl i VMLY&R Poland. Wydanie wsparte było kampanią reklamową, m.in. w kinie, radiu, prasie i mediach społecznościowych. Kreację przygotowała agencja VMLY&R Poland. Za media, współpracę z influencerami i wsparcie kreatywne projektu odpowiadał Wavemaker, a produkcję wizualną zrealizował dom produkcyjny Papaya Films. Projekt wsparły również: Fundacja Sukcesu Pisanego Szminką, Mastercard i Bank BGŻ BNP Paribas. Praca ta była też nagrodzona dwoma brązowymi Lwami - w kategoriach Print & Publications i PR.
(AMS, 20.06.2019)