Rusza kampania promująca nową markę Teraz by Aviva

Za produkcję spotów odpowiada Papaya Films (screen: Youtube.com/TERAZ by Aviva)
Firma ubezpieczeniowa Aviva zaprezentowała nową markę Teraz, którą promuje w kampanii reklamowej.
W ramach oferty Teraz klienci mogą kupić poprzez aplikację ubezpieczenie autocasco na wybrany okres: urlop, weekend, a nawet na kilka godzin. W telewizyjnych spotach firma podkreśla innowacyjność nowej marki. Kampania obejmie telewizję, radio, Spotify, VoD, outdoor (billboardy przy autostradach i drogach szybkiego ruchu), internet oraz współpracę z influencerami.
Markę, jej strategię oraz kreacje reklamowe stworzyła FCB Bridge2Fun. Agencja została wybrana w przetargu pod koniec ubiegłego roku. Za planowanie mediów odpowiada Spark Foundry, za produkcję spotów Papaya Films, a za działania w mediach społecznościowych Nieagencja.
(AMS, 19.06.2019)
