Facebook podwoi wydatki na reklamę
Facebook zatrudnił agencję, która zadba o poprawę reputacji firmy Marka Zuckerberga (screen: Pixabay.com)
Globalna wieloletnia kampania ma poprawić wizerunek Facebooka po serii związanych z nim skandali.
Facebook jest obecnie przedmiotem dochodzenia Federalnej Komisji Handlu USA (FTC). Zarząd firmy przyznał, że afera Cambridge Analytica oraz przypadki nielegalnego udostępniania danych użytkowników fatalnie odbiły się na reputacji serwisu.
Firma Marka Zuckerberga zatrudniła grupę agencji, która zadba o poprawę reputacji Facebooka. Według "Wall Stree Journal" koncern podwoi wydatki na reklamę. Należąca do Accenture agencja Droga5 ma promować globalnie brand korporacyjny i odpowiadać za odbudowę zaufania do serwisu. Agencja Wieden + Kennedy zajmie się obsługą Facebook App, Leo Burnett - Messengerem, Ogilvy będzie promować Instagram.
(MC, 17.06.2019)