Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 13, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Julia Popławska zdobyła Grand Prix szóstej edycji Papaya Young Directors

Julia Popławska została nagrodzona za film reklamowy dla marki Decathlon pt. „Nieważne, jak zaczął się twój sport” (screen: Youtube.com/Papaya Films)

Grand Prix szóstej edycji Papaya Young Directors otrzymała Julia Popławska za film reklamowy dla marki Decathlon. Nagrodzeni zostali też Jakub Zarzycki, duet Patryk Karbowski i Michał Wiśniowski oraz Szymon Kuriata.

Finał kończący szóstą edycję konkursu odbył się 12 czerwca w Elektrowni Powiśle. Najważniejsza nagroda powędrowała do Julii Popławskiej, na co dzień artystki multimedialnej, która stworzyła dla marki Decathlon przewrotny film reklamowy pt. „Nieważne, jak zaczął się twój sport”.

Pierwszą nagrodę otrzymał Jakub Zarzycki, copywriter, który wyreżyserował reklamę „Oddział”, wyprodukowaną dla Nationale-Nederlanden. Duet Patryk Karbowski i Michał Wiśniowski za film „Powitanie” zrealizowany dla McDonald’s dostał drugą nagrodę.

Jedyne wyróżnienie powędrowało do Szymona Kuriaty – reżysera i autora zdjęć oraz twórcy teledysku do piosenki „Ciemność”, nagranej pod patronatem marki Żywiec Męskie Granie.

Nagrodę Specjalną firmy Heliograf za szczególną wrażliwość wizualną dla tandemu reżyser-operator otrzymali Joanna Żero i Paweł Labe za film „Zakupowa odyseja” dla marki Durex. Nagroda Specjalna firmy Panavision została przyznana Szymonowi Kuriacie za teledysk do piosenki „Ciemność”. Nagroda Specjalna ATM System za najlepszą produkcję dla reżysera i kierownika produkcji: Adrian Kuciel, Michał Korzewski i Maja Turek za film „Rewolucja” dla marki BNP Paribas. Natomiast Nagrodę Specjalną MAKOnline Ubezpieczenia dostała Joanna Żero za film „Zakupowa odyseja” dla marki Durex.

Papaya Young Directors to konkurs dla młodych reżyserów, studentów i absolwentów szkół filmowych, jak i osób bez dyplomu. W szóstej edycji konkursu twórcy (m.in. z Polski,  Anglii, Czech, Włoch, Słowacji, Portugalii, Brazylii i Nigerii) mierzyli się z briefami marek: Allegro, BNP Paribas, Coca-Cola, Decathlon, Desperados, Durex, McDonald’s, Nationale-Nederlanden i Żywiec Męskie Granie. Spośród niemal 1 tys. zgłoszeń wyłoniono 18 najlepszych prac, których autorzy walczyli o nagrody.

(AMS, 13.06.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.