Nowy raport o poziomie wolności mediów w Polsce  |  Sprzedaż "Gazety Polskiej"  |  Artykuł Szymona Jadczaka miał największy zasięg  |  Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Nowy raport o poziomie wolności mediów w Polsce  |  Sprzedaż "Gazety Polskiej"  |  Artykuł Szymona Jadczaka miał największy zasięg  |  Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Nowy raport o poziomie wolności mediów w Polsce  |  Sprzedaż "Gazety Polskiej"  |  Artykuł Szymona Jadczaka miał największy zasięg  |  Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: RADIO

Dodano: Maj 08, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Koszty tworzenia programów Polskiego Radia przekroczą 380 mln zł w 2024 roku

Polskie Radio w projekcie karty powinności zapowiedziało uruchomienie dwóch kolejnych rozgłośni nadających na multipleksie radia cyfrowego (fot. Wikimedia Commons)

Polskie Radio w projekcie karty powinności szacuje, że w 2024 roku koszty tworzenia programów wyniosą prawie 381 mln zł.

W 2020 roku koszty prognozowane są na poziomie 335,7 mln zł, w 2021 roku - 338,9 mln zł, w 2022 roku - 356,4 mln zł, w 2023 roku - 364 mln zł, a w 2024 roku - 380,8 mln zł.

Koszty tworzenia radiowej Jedynki w 2020 roku mają wynieść 89,5 mln zł, w 2021 roku - 88,7 mln zł, w 2022 roku - 95,2 mln zł, w 2023 roku - 94,5 mln zł, a w 2024 roku - 100,1 mln zł.

W przypadku radiowej Trójki w 2020 roku spółka oszacowała jej koszty na 67,5 mln zł, w 2021 roku - 67,8 mln zł, w 2022 roku - 72,2 mln zł, w 2023 roku - 72,4 mln zł, a w 2024 roku - 76,3 mln zł.

W latach objętych kartą powinności koszty radiowej Dwójki prognozowane są w przedziale od 63,2 mln zł do 68,8 mln zł, Polskiego Radia 24 - od 48 mln zł do 54,3 mln zł, radiowej Czwórki - od 22,2 mln zł do 26 mln zł.

Polskie Radio w projekcie karty powinności zapowiedziało także uruchomienie dwóch kolejnych rozgłośni nadających na multipleksie radia cyfrowego - rozgłośni poświęconej kanonom polskiej muzyki rozrywkowej oraz stacji dla kierowców.

Całkowite koszty pierwszej ze stacji zostały oszacowane w przedziale od 5,4 mln zł do 6,6 mln zł, a drugiej - od 5,5 mln zł do 6,6 mln zł.

Karty powinności, szczegółowo określające zadania misyjne nadawców publicznych na pięć lat, wprowadziła ubiegłoroczna nowelizacja ustawy o radiofonii i telewizji.

Sprawdź, o czym piszemy
w najnowszym numerze

Okładka

(KOZ, 08.05.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.