Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 07, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kubek Starbucksa w "Grze o tron" stał się reklamą wartą miliony

Kubek był widoczny tylko przed dwie sekundy w prawym dolnym rogu ekranu (screen: Youtube.com/Good Morning America)

Kubek z logo Starbucksa pojawił się w wyemitowanym w niedzielę odcinku serialu "Gra o tron" podczas sceny uczty. Na razie nie wiadomo, czy było to lokowanie produktu, czy niefortunna pomyłka.

Kubek był widoczny tylko przed dwie sekundy, ale według amerykańskich mediów to wystarczyło, by zaistnienie w serialu i burza, jaką to rozpętało w mediach społecznościowych, stały się dla Starbucksa kampanią reklamową wartą wiele milionów dolarów.

Jest mało prawdopodobne, by HBO zgodziło się na tak osobliwe lokowanie produktu, co oznacza, że Starbucks został za darmo pokazany gigantycznej widowni. Premierowy odcinek tego sezonu "Gry o tron" obejrzało 17,4 mln widzów.

Lokowanie produktów jest zazwyczaj bardzo drogie. BMW w 1995 roku zapłacił 3 mln dol. za to, że tradycyjny samochód Jamesa Bonda, Aston Martin, został zastąpiony modelem BMW w filmie "Goldeneye". Heineken zapłacił podobno 45 mln dol. za to, że Bond wypił jego piwo zamiast zwyczajowego martini w "Skyfall".

Sprawdź, o czym piszemy
w najnowszym numerze

Okładka

(MC, 07.05.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.