Duże spadki sprzedaży "Sieci", "Gazety Polskiej" i "Tygodnika do Rzeczy"
Średnia sprzedaż "Newsweek Polska" w styczniu wzrosła o 0,23 proc.
Spośród ogólnopolskich tygodników opinii tylko „Newsweek Polska” (RAS Polska) zanotował minimalny wzrost sprzedaży w styczniu. Największe spadki odnotowały „Sieci” (Fratria) oraz „Gazeta Polska” (Forum).
Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, średnia sprzedaż ogółem „Newsweek Polska” w styczniu wzrosła o 0,23 proc. w ujęciu rocznym, do 85 507 egz.
Średnia sprzedaż ogółem „Gościa Niedzielnego” (Instytut Gość Media) wyniosła w styczniu 113 255 egz. (spadek o 2,23 proc.), „Polityki” (Polityka) – 95 902 egz. (spadek o 5,85 proc.), „Sieci” - 36 416 egz. (spadek o 30,23 proc.), „Tygodnika do Rzeczy” (Orle Pióro) – 32 385 egz. (spadek o 17,76 proc.), „Tygodnika Powszechnego” (Tygodnik Powszechny) – 29 124 egz. (spadek o 5,08 proc.), „Gazety Polskiej” - 22 920 egz. (spadek o 26,54 proc.), „Wprost” (PMPG Polskie Media) – 15 721 egz. (spadek o 9,33 proc.) oraz „Przeglądu” (Fundacja Oratio Recta) – 15 156 egz. (spadek o 2,92 proc.).
Tygodnik „Angora” z przedrukami (Wydawnictwo Westa-Druk) sprzedawał średnio 235 494 egz. (spadek o 5,51 proc.).
(PD, 19.03.2019)