Bauer wyda kolejny wysokonakładowy dwutygodnik poradnikowy
Nakład pierwszego numeru "Naszej Rodziny" to 300 tys. egz. (Bank Phrom/Unsplash.com)
28 lutego zadebiutuje dwutygodnik poradnikowy "Nasza Rodzina". Nowe pismo Wydawnictwa Bauer jest kierowane głównie do kobiet. Porusza tematy mody, urody, kulinariów i zdrowia. Redaktor naczelną jest Agnieszka Walczak.
Dwutygodnik będzie miał 48 stron i cenę 1,89 zł. Czytelniczki znajdą w nim m.in. dział Super Babcia z poradami dotyczącymi opieki nad wnukami i spędzania wolnego czasu. Będą też artykuły z dziedziny psychologii dotyczące rozwiązywania rodzinnych problemów i kobiecych trosk.
Nakład pierwszego numeru to 300 tys. egz. Sprzedaż pierwszego numeru pisma będzie wspierać kampania promocyjna w telewizji i tytułach Bauera.
Bauer wydaje też takie dwutygodniki poradnikowe jak "Tina" i "Naj". Sprzedaż "Tiny" w listopadzie ub.r. wyniosła 93 910 egz., a "Naj" - 66 144 egz. (dane ZKDP).
(KW, 25.02.2019)