Republika z własnym badaniem exit poll  |  O projekcie nowej ustawy medialnej  |  Koszty działalności KRRiT  |  Świetlik i Staniszewski uruchomili serwis  |  "Królowie" w TVP 1  |  Widownia "Kabaretu na żywo. Chyba Czesuaf" w Polsacie  |  Właściciel serwisu Sweet.tv  |  "Zakup w ciemno" w TTV miał nieco mniej widzów  |  Zoom TV i Nowa TV ze spadkami  |  Sytuacja finansowa Jawnego Lublina  |  Specjalne wydanie "Pani Domu"  |  Jak dziennikarze śledczy "NYT" korzystają z AI  |  TikTok: 51 proc. dorosłych użytkowników ogląda dokumenty  |  Frisco wybrała  |  Dyrektorka ds. marketingu w BMP Consulting  |  GPD i GoldenSubmarine  |  Ministerstwo Cyfryzacji zaprasza agencje  |  Netflix zrealizuje serialową biografię Madonny  |  Amazon będzie mieć z reklam na Prime Video 1,7 mld dol.  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Republika z własnym badaniem exit poll  |  O projekcie nowej ustawy medialnej  |  Koszty działalności KRRiT  |  Świetlik i Staniszewski uruchomili serwis  |  "Królowie" w TVP 1  |  Widownia "Kabaretu na żywo. Chyba Czesuaf" w Polsacie  |  Właściciel serwisu Sweet.tv  |  "Zakup w ciemno" w TTV miał nieco mniej widzów  |  Zoom TV i Nowa TV ze spadkami  |  Sytuacja finansowa Jawnego Lublina  |  Specjalne wydanie "Pani Domu"  |  Jak dziennikarze śledczy "NYT" korzystają z AI  |  TikTok: 51 proc. dorosłych użytkowników ogląda dokumenty  |  Frisco wybrała  |  Dyrektorka ds. marketingu w BMP Consulting  |  GPD i GoldenSubmarine  |  Ministerstwo Cyfryzacji zaprasza agencje  |  Netflix zrealizuje serialową biografię Madonny  |  Amazon będzie mieć z reklam na Prime Video 1,7 mld dol.  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Republika z własnym badaniem exit poll  |  O projekcie nowej ustawy medialnej  |  Koszty działalności KRRiT  |  Świetlik i Staniszewski uruchomili serwis  |  "Królowie" w TVP 1  |  Widownia "Kabaretu na żywo. Chyba Czesuaf" w Polsacie  |  Właściciel serwisu Sweet.tv  |  "Zakup w ciemno" w TTV miał nieco mniej widzów  |  Zoom TV i Nowa TV ze spadkami  |  Sytuacja finansowa Jawnego Lublina  |  Specjalne wydanie "Pani Domu"  |  Jak dziennikarze śledczy "NYT" korzystają z AI  |  TikTok: 51 proc. dorosłych użytkowników ogląda dokumenty  |  Frisco wybrała  |  Dyrektorka ds. marketingu w BMP Consulting  |  GPD i GoldenSubmarine  |  Ministerstwo Cyfryzacji zaprasza agencje  |  Netflix zrealizuje serialową biografię Madonny  |  Amazon będzie mieć z reklam na Prime Video 1,7 mld dol.  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Dział: PRASA

Dodano: Luty 18, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Prof. Wątróbka i „Boczek Ekspres” - nietypowe ogłoszenie w „Gazecie Wyborczej”

Ogłoszenie ukazało się na 9. stronie piątkowej "Gazety Wyborczej" (screen Wyborcza.pl)

Zamiast standardowych życzeń, ogłoszenie na całą stronę w „Gazecie Wyborczej”. Na taki pomysł wpadł przedsiębiorca z Gdyni, który zrobił niespodziankę swojemu ojcu.

Całostronicowe ogłoszenie z treściami przypominającymi kampanię branży mięsnej ukazało się w piątek w „Gazecie Wyborczej”. Całość przypomina stronę z fikcyjnej gazety. Opublikowano je na 9. stronie głównego grzbietu „GW”.

„Boczek Ekspres” składa się z kilku tekstów napisanych w satyrycznej formie: „Dziś na obiad krewetki w sosie winnym”, „Żenada! - człowiek, który twierdzi, że »zna wszystkie języki świata« przyłapany na braku znajomości katalońskiego”, „Gdynia przeskoczyła Nowy Jork w rankingu największych miast świata”. W głównym tekście prof. Wątróbka wyjaśnia nowe przepisy dla przedsiębiorców, a w lewym dolnym rogu zamieszczono życzenia „dla kochanego Taty i Męża”.

Press

(screen Wyborcza.pl)

Biuro prasowe Agory poinformowało Press.pl, że „Boczek Ekspres” to „ogłoszenie w formie advertorialu, wykupione przez klienta »Gazety Wyborczej«".

Kilka informacji podanych w ogłoszeniu pozwoliło dotrzeć do reklamodawcy. Okazał się nim Andrzej Boczek, przedsiębiorca z Gdyni, który wyjaśnił, że „Boczek Ekspres” to życzenia dla jego ojca, który 15 lutego obchodził urodziny.

- Tata czyta „Gazetę Wyborczą” do śniadania. Docenił pomysł na nietypowe życzenia i wzruszył się, jak zobaczył w piątek, co mu przygotowaliśmy - powiedział Press.pl Andrzej Boczek.

(PAZ, 18.02.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.