"Twój Styl" zmienia logo, makietę i układ treści
Z lewej marcowy "Twój Styl" po zmianach, z prawej wydanie z lutego
Marcowy "Twój Styl" (Wydawnictwo Bauer) ukaże się z odświeżonym logo, nową makietą, sekcjami tematycznymi i nowymi felietonistami. Numer wspiera kampania promocyjna w telewizji, internecie i prasie.
Jak podaje wydawca, zmiany wprowadzono po przeprowadzonych w ubiegłym roku badaniach fokusowych. Jedną z nowości jest dział Piękne życie skierowany do dojrzałych czytelniczek, zawierający artykuły i felietony m.in. o podróżach, ekologii, wnętrzach i wzornictwie. W dziale Moda pojawi się więcej publikacji poświęconych modzie ulicy i stylom określonych środowisk. Dział Uroda z kolei zawiera więcej materiałów porównawczych, w tym testów z udziałem dziennikarek i czytelniczek.
Na łamach "Twojego Stylu" pojawi się dwójka nowych felietonistów – Joanna Kołaczkowska i Michał Rusinek.
Jeśli chodzi o makietę, magazyn wprowadził m.in. większą czcionkę i wewnętrzne okładki otwierające działy.
Nowy "Twój Styl" ukaże się w nakładzie 220 tysięcy egzemplarzy i cenie 7,99 zł. Numer wspiera kampania promocyjna w głównych stacjach telewizyjnych (TVP, TVN, Polsat) i w stacjach tematycznych, w serwisie Interia.pl i w magazynach kobiecych Wydawnictwa Bauer. Za kreację odpowiada Digit-Art, a za zakup mediów Wavemaker.
"Twój Styl" jest liderem sprzedaży w segmencie miesięczników luksusowych. Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy wynika, że w październiku 2018 roku magazyn sprzedał się w 209 986 egz. (spadek o 10,45 proc. w stosunku do października 2017 roku).
(KW, 13.02.2019)