Koszty działalności KRRiT  |  Świetlik i Staniszewski uruchomili serwis  |  "Królowie" w TVP 1  |  Widownia "Kabaretu na żywo. Chyba Czesuaf" w Polsacie  |  Właściciel serwisu Sweet.tv  |  "Zakup w ciemno" w TTV miał nieco mniej widzów  |  Zoom TV i Nowa TV ze spadkami  |  Sytuacja finansowa Jawnego Lublina  |  Specjalne wydanie "Pani Domu"  |  Jak dziennikarze śledczy "NYT" korzystają z AI  |  TikTok: 51 proc. dorosłych użytkowników ogląda dokumenty  |  Frisco wybrała  |  Dyrektorka ds. marketingu w BMP Consulting  |  GPD i GoldenSubmarine  |  Ministerstwo Cyfryzacji zaprasza agencje  |  Netflix zrealizuje serialową biografię Madonny  |  Amazon będzie mieć z reklam na Prime Video 1,7 mld dol.  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Koszty działalności KRRiT  |  Świetlik i Staniszewski uruchomili serwis  |  "Królowie" w TVP 1  |  Widownia "Kabaretu na żywo. Chyba Czesuaf" w Polsacie  |  Właściciel serwisu Sweet.tv  |  "Zakup w ciemno" w TTV miał nieco mniej widzów  |  Zoom TV i Nowa TV ze spadkami  |  Sytuacja finansowa Jawnego Lublina  |  Specjalne wydanie "Pani Domu"  |  Jak dziennikarze śledczy "NYT" korzystają z AI  |  TikTok: 51 proc. dorosłych użytkowników ogląda dokumenty  |  Frisco wybrała  |  Dyrektorka ds. marketingu w BMP Consulting  |  GPD i GoldenSubmarine  |  Ministerstwo Cyfryzacji zaprasza agencje  |  Netflix zrealizuje serialową biografię Madonny  |  Amazon będzie mieć z reklam na Prime Video 1,7 mld dol.  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Koszty działalności KRRiT  |  Świetlik i Staniszewski uruchomili serwis  |  "Królowie" w TVP 1  |  Widownia "Kabaretu na żywo. Chyba Czesuaf" w Polsacie  |  Właściciel serwisu Sweet.tv  |  "Zakup w ciemno" w TTV miał nieco mniej widzów  |  Zoom TV i Nowa TV ze spadkami  |  Sytuacja finansowa Jawnego Lublina  |  Specjalne wydanie "Pani Domu"  |  Jak dziennikarze śledczy "NYT" korzystają z AI  |  TikTok: 51 proc. dorosłych użytkowników ogląda dokumenty  |  Frisco wybrała  |  Dyrektorka ds. marketingu w BMP Consulting  |  GPD i GoldenSubmarine  |  Ministerstwo Cyfryzacji zaprasza agencje  |  Netflix zrealizuje serialową biografię Madonny  |  Amazon będzie mieć z reklam na Prime Video 1,7 mld dol.  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Dział: PRASA

Dodano: Luty 13, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Twój Styl" zmienia logo, makietę i układ treści

Z lewej marcowy "Twój Styl" po zmianach, z prawej wydanie z lutego

Marcowy "Twój Styl" (Wydawnictwo Bauer) ukaże się z odświeżonym logo, nową makietą, sekcjami tematycznymi i nowymi felietonistami. Numer wspiera kampania promocyjna w telewizji, internecie i prasie.

Jak podaje wydawca, zmiany wprowadzono po przeprowadzonych w ubiegłym roku badaniach fokusowych. Jedną z nowości jest dział Piękne życie skierowany do dojrzałych czytelniczek, zawierający artykuły i felietony m.in. o podróżach, ekologii, wnętrzach i wzornictwie. W dziale Moda pojawi się więcej publikacji poświęconych modzie ulicy i stylom określonych środowisk. Dział Uroda z kolei zawiera więcej materiałów porównawczych, w tym testów z udziałem dziennikarek i czytelniczek.

Na łamach "Twojego Stylu" pojawi się dwójka nowych felietonistów – Joanna Kołaczkowska i Michał Rusinek.

Jeśli chodzi o makietę, magazyn wprowadził m.in. większą czcionkę i wewnętrzne okładki otwierające działy.

Nowy "Twój Styl" ukaże się w nakładzie 220 tysięcy egzemplarzy i cenie 7,99 zł. Numer wspiera kampania promocyjna w głównych stacjach telewizyjnych (TVP, TVN, Polsat) i w stacjach tematycznych, w serwisie Interia.pl i w magazynach kobiecych Wydawnictwa Bauer. Za kreację odpowiada Digit-Art, a za zakup mediów Wavemaker.

"Twój Styl" jest liderem sprzedaży w segmencie miesięczników luksusowych. Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy wynika, że w październiku 2018 roku magazyn sprzedał się w 209 986 egz. (spadek o 10,45 proc. w stosunku do października 2017 roku).

Galeria: 8 najbardziej oczekiwanych seriali 2019 roku

(KW, 13.02.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.