Dział: PERSONALIA

Dodano: Lipiec 31, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Nowy szef marketingu ”Gazety Prawnej”

Monika Nowaczewska będzie od 7 sierpnia dyrektorem marketingu ”Gazety Prawnej” (Grupa Wydawnicza Infor).

Jej zastępcą zostanie Paweł Dobosz, dotychczasowy szef marketingu ”GP”. Nowaczewska ma wypracować i wdrożyć strategię marki Gazeta Prawna na najbliższe kilkanaście miesięcy. Odpowiadać ma za przygotowanie i realizację działań komunikacyjnych marki planowanych na jesień tego roku. Nowaczewska pracowała ostatnio jako account director w agencji reklamowej Young & Rubicam, a wcześniej w Broker FM SA i Telekomunikacji Polskiej SA.

(SK, 31.07.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.