Dwa tygodniki opinii ze wzrostem sprzedaży w październiku
"Tygodnik Powszechny" i "Przegląd" zanotowały wzrosty (fot. okładka tygodnika/Tygodnikpowszechny.pl, Tygodnikprzeglad.pl))
"Tygodnik Powszechny" (Tygodnik Powszechny) i "Przegląd" (Fundacja Oratio Recta) to jedyne tytuły w segmencie, które poprawiły sprzedaż w październiku. Największy spadek zanotowała "Gazeta Polska" (Niezależne Wydawnictwo Polskie).
Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, średnia sprzedaż ogółem "Polityki" (Polityka) wyniosła 96 347 egz. (spadek o 3,37 proc. w stosunku do października ubiegłego roku). Sprzedaż "Newsweek Polska" (Ringier Axel Springer Polska) spadła o 7,65 proc. - do 82 416 egz.
Spośród tygodników prawicowych najlepiej sprzedawały się "Sieci" (Fratria) – 40 178 egz. (spadek o 24,85 proc.) i "Tygodnik Do Rzeczy" (Orle Pióro) – 32 556 egz. (spadek o 19,08 proc.).
W segmencie tygodników opinii wzrost sprzedaży zanotowały "Tygodnik Powszechny" - o 4,12 proc. (26 421 egz.) i "Przegląd" - o 3,67 proc. (16 278 egz.). Największy spadek miała "Gazeta Polska" - o 25,53 proc. (25 115 egz.).
(KW, 20.12.2018)