Telewizje lokalne nawiązały współpracę z GPW DAI  |  Lidl Polska planuje przetarg  |  Lipcowy cennik TVP  |  Udział w rynku stacji Zoom TV, Telewizja WP, Nowa TV i Metro  |  Antena HD nagrywa dwa sezony programu  |  Konkursy radiowe KRRiT  |  Po raz pierwszy przyznano stypendium im. Aleksandry Lewińskiej  |  Osiem agencji wystartowało w przetargu  |  Polot realizuje pierwsze zlecenie  |  Zespół digitalowy MediaHub  |  Celebryci w kampanii "Weź mnie posegreguj"  |  Papaya Films przedstawi swoje kampanie na wystawie  |  "The Washington Post" będzie publikować teksty autorów platformy Substack  |  Pod koniec roku zadebiutuje francuska edycja magazynu "Time"  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Telewizje lokalne nawiązały współpracę z GPW DAI  |  Lidl Polska planuje przetarg  |  Lipcowy cennik TVP  |  Udział w rynku stacji Zoom TV, Telewizja WP, Nowa TV i Metro  |  Antena HD nagrywa dwa sezony programu  |  Konkursy radiowe KRRiT  |  Po raz pierwszy przyznano stypendium im. Aleksandry Lewińskiej  |  Osiem agencji wystartowało w przetargu  |  Polot realizuje pierwsze zlecenie  |  Zespół digitalowy MediaHub  |  Celebryci w kampanii "Weź mnie posegreguj"  |  Papaya Films przedstawi swoje kampanie na wystawie  |  "The Washington Post" będzie publikować teksty autorów platformy Substack  |  Pod koniec roku zadebiutuje francuska edycja magazynu "Time"  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Telewizje lokalne nawiązały współpracę z GPW DAI  |  Lidl Polska planuje przetarg  |  Lipcowy cennik TVP  |  Udział w rynku stacji Zoom TV, Telewizja WP, Nowa TV i Metro  |  Antena HD nagrywa dwa sezony programu  |  Konkursy radiowe KRRiT  |  Po raz pierwszy przyznano stypendium im. Aleksandry Lewińskiej  |  Osiem agencji wystartowało w przetargu  |  Polot realizuje pierwsze zlecenie  |  Zespół digitalowy MediaHub  |  Celebryci w kampanii "Weź mnie posegreguj"  |  Papaya Films przedstawi swoje kampanie na wystawie  |  "The Washington Post" będzie publikować teksty autorów platformy Substack  |  Pod koniec roku zadebiutuje francuska edycja magazynu "Time"  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: na weekend

Dział:

Dodano: Grudzień 14, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Zbadaliśmy poziom frustracji dziennikarzy

(fot. Tim Gouw/Unsplash.com)

Dziennikarzy motywują do pracy nie zarobki, ale reakcje odbiorców. Martwi coraz niższa jakość mediów i to, że nie mają szans na awans. Udostępniamy tekst z najnowszego wydania magazynu "Press" omawiający ankietę PressInstitute badającą poziom satysfakcji/frustracji w pracy dziennikarskiej. 

33,6% uważa, że w przyszłości dziennikarze będą zarabiać mniej niż teraz

52,5% rozważało w ciągu ostatniego roku zmianę zawodu

62,3% najbardziej zniechęca do pracy coraz niższa jakość mediów

W ankiecie wzięli udział pracownicy wszystkich rodzajów mediów, przede wszystkim doświadczeni: ponad połowa z ankietowanych (57 proc.) ma staż pracy powyżej 16 lat, a niemal co czwarty (23 proc.) jest w mediach od 11 do 15 lat. Na stanowiskach kierowniczych pracuje prawie jedna trzecia z nich – 27 proc.

W najnowszym "Press": Woś, Sroczyński, Feluś, Ruch, Szlachetna Paczka, o. Szustak i wiele innych interesujących tematów

Joanna Sędek

Pozostałe tematy weekendowe

Tego szukaliśmy w Google w 2018 roku
Bertold Kittel lubi mieć rację
Fotorelacja z gali Grand Press 2018
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.