Koszty nabycia przez Orange Polska sześciu lokalnych operatorów kablowych  |  Kanał ViDoc TV po opuszczeniu MUX 8  |  Dyrektor cyberbezpieczeństwa i architektury systemów w RAS Polska  |  Przewodniczący rady nadzorczej MOC TV  |  Oglądalność "Mistrzowskich pojedynków. Eternal Glory" w TVN  |  Kanał muzyczny RMF Genzie  |  Kompania Piwowarska wybiera agencję  |  Lidl szuka  |  Komunikacja Adidasa w Europie Wschodniej  |  Senior consultant w Stars  |  Trzy agencje w przetargu  |  ProSiebenSat.1 zwolni 500 osób  |  Rumble zablokowany w Brazylii decyzją Sądu Najwyższego  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 33 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Koszty nabycia przez Orange Polska sześciu lokalnych operatorów kablowych  |  Kanał ViDoc TV po opuszczeniu MUX 8  |  Dyrektor cyberbezpieczeństwa i architektury systemów w RAS Polska  |  Przewodniczący rady nadzorczej MOC TV  |  Oglądalność "Mistrzowskich pojedynków. Eternal Glory" w TVN  |  Kanał muzyczny RMF Genzie  |  Kompania Piwowarska wybiera agencję  |  Lidl szuka  |  Komunikacja Adidasa w Europie Wschodniej  |  Senior consultant w Stars  |  Trzy agencje w przetargu  |  ProSiebenSat.1 zwolni 500 osób  |  Rumble zablokowany w Brazylii decyzją Sądu Najwyższego  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 33 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Koszty nabycia przez Orange Polska sześciu lokalnych operatorów kablowych  |  Kanał ViDoc TV po opuszczeniu MUX 8  |  Dyrektor cyberbezpieczeństwa i architektury systemów w RAS Polska  |  Przewodniczący rady nadzorczej MOC TV  |  Oglądalność "Mistrzowskich pojedynków. Eternal Glory" w TVN  |  Kanał muzyczny RMF Genzie  |  Kompania Piwowarska wybiera agencję  |  Lidl szuka  |  Komunikacja Adidasa w Europie Wschodniej  |  Senior consultant w Stars  |  Trzy agencje w przetargu  |  ProSiebenSat.1 zwolni 500 osób  |  Rumble zablokowany w Brazylii decyzją Sądu Najwyższego  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 33 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: PRASA

Dodano: Listopad 19, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Premier chce wiedzieć, którym mediom państwowe spółki płacą za promocję

Kancelaria premiera Mateusza Morawieckiego chce informacji komu i ile spółki płacą za promocję (fot. Flickr.com/premierrp)

Spółki Skarbu Państwa otrzymały pismo, w którym Kancelaria Prezesa Rady Ministrów oczekuje przekazania informacji o ich wydatkach na cele marketingowe i promocyjne - informuje Gazeta.pl.

Portal dotarł do kopii takiego pisma, które trafiło do jednej ze spółek Skarbu Państwa. Wynika z niego, że do 15 listopada spółki miały przekazać KPRM szczegółowe „zestawienia wydatków na cele marketingowe, komunikacyjne, wizerunkowe i sponsoringowe” za lata 2017 i 2018. Miały one zawierać m.in. wysokość kwot z wyszczególnieniem poszczególnych kategorii promocji z podziałem na typy mediów, a także nazwy firm, organizacji, instytucji i dane osób fizycznych, które były „beneficjentami tych działań”. 

KPRM w odpowiedzi na pytania portalu Gazeta.pl napisała, że zgodnie z ustawą o zasadach zarządzania mieniem państwowym, zarząd spółki z udziałem Skarbu Państwa musi uzyskać zgodę rady nadzorczej na zawieranie umów marketingowych i promocyjnych, jeżeli wysokość wynagrodzenia za świadczenie usługi przekracza 0,5 mln zł rocznie. „Dodatkowo wprowadzono wymóg przedkładania walnemu zgromadzeniu przez organy zarządzające spółek sprawozdania m.in. o wydatkach na usługi marketingowe, public relations oraz komunikację społeczną” - podkreślono w piśmie. Dodano też, że szczególny nadzór nad wydatkami „został sporządzony w celu zwiększenia transparentności wydatków”. 

(PAZ, 19.11.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.