Rada Etyki Mediów ocenia program TVN  |  Youtuber dołączył do wPolsce24  |  Gremi Media wydawcą kwartalnika  |  Credit Agricole prowadzi przetarg  |  Oglądalność "Sanatorium miłości" i "Pana Mamy" w TVP  |  Polsat Play  |  Polityka Insight z podcastem  |  Program Bosackiej w Canal+ Kuchnia  |  Wyniki serialu "Teściowie"  |  CBS Reality stracił korzystną pozycję  |  Nadawca Studiomed TV ze wzrostem  |  Stars.tv poszerzył zasięg  |  Portal Gazeta.pl uruchomił "Projekt Magazyn"  |  Przejście z Kantar do Deloitte  |  OMD wygrywa  |  Canon Polska pracuje  |  Salestube partnerem  |  Wicenaczelny nowego działu "The Washington Post"  |  Trump przedłuży termin dla TikToka, jeśli ten nie znajdzie inwestora  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 44 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Rada Etyki Mediów ocenia program TVN  |  Youtuber dołączył do wPolsce24  |  Gremi Media wydawcą kwartalnika  |  Credit Agricole prowadzi przetarg  |  Oglądalność "Sanatorium miłości" i "Pana Mamy" w TVP  |  Polsat Play  |  Polityka Insight z podcastem  |  Program Bosackiej w Canal+ Kuchnia  |  Wyniki serialu "Teściowie"  |  CBS Reality stracił korzystną pozycję  |  Nadawca Studiomed TV ze wzrostem  |  Stars.tv poszerzył zasięg  |  Portal Gazeta.pl uruchomił "Projekt Magazyn"  |  Przejście z Kantar do Deloitte  |  OMD wygrywa  |  Canon Polska pracuje  |  Salestube partnerem  |  Wicenaczelny nowego działu "The Washington Post"  |  Trump przedłuży termin dla TikToka, jeśli ten nie znajdzie inwestora  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 44 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Rada Etyki Mediów ocenia program TVN  |  Youtuber dołączył do wPolsce24  |  Gremi Media wydawcą kwartalnika  |  Credit Agricole prowadzi przetarg  |  Oglądalność "Sanatorium miłości" i "Pana Mamy" w TVP  |  Polsat Play  |  Polityka Insight z podcastem  |  Program Bosackiej w Canal+ Kuchnia  |  Wyniki serialu "Teściowie"  |  CBS Reality stracił korzystną pozycję  |  Nadawca Studiomed TV ze wzrostem  |  Stars.tv poszerzył zasięg  |  Portal Gazeta.pl uruchomił "Projekt Magazyn"  |  Przejście z Kantar do Deloitte  |  OMD wygrywa  |  Canon Polska pracuje  |  Salestube partnerem  |  Wicenaczelny nowego działu "The Washington Post"  |  Trump przedłuży termin dla TikToka, jeśli ten nie znajdzie inwestora  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 44 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 16, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Media Markt i Ole Ole promują dyktafony po aferze z nagraniem szefa KNF

Media Markt promuje dyktafon marki Olympus

Sieć sklepów Media Markt i sklep internetowy Oleole.pl promują dyktafony Philips i Olympus, nawiązując do afery z udziałem byłego już szefa Komisji Nadzoru Finansowego.

Marek Chrzanowski podał się do dymisji po artykule "Gazety Wyborczej", która we wtorek opisała jego rozmowę nagraną przez właściciela Getin Noble Banku Leszka Czarneckiego. Została ona zarejestrowana mimo urządzeń antypodsłuchowych. Pełnomocnik Czarneckiego Roman Giertych ujawnił w rozmowie z serwisem Money.pl, że dyktafon pochodził z Media Markt i kosztował 170 zł.

Media Markt postanowił wykorzystać okazję i promuje w mediach społecznościowych dyktafon marki Olympus hasłem "Tanie i niezawodne dyktafony", z dopiskiem "Nagraj na bank!". Cena dyktafonu to 169 zł (promocja z 249 zł). Sklep Oleole.pl z kolei promuje dyktafon marki Philips słowami: "Bo nigdy nie wiesz, kiedy przyda Ci się dyktafon. Philips DVT1150 łączy funkcjonalność i dobrą cenę – mniej niż 170 zł". 

Zdaniem Bartosza Gomółki, head of planning department w agencji BBDO Warszawa, to dobre przykłady real time marketingu. – Należy docenić sprawność graczy marketingu retailowego, ponieważ pokazali poczucie humoru. Nie spodziewam się jednak gwałtownej sprzedaży dyktafonów, gdyż nie jest to sprzęt przeznaczony dla każdego, a do codziennego użytku wystarczające są dyktafony znajdujące się w telefonach. W obu przypadkach akcja ma charakter wizerunkowy, aby o markach było głośno – komentuje Gomółka.

Zaznacza, że nawiązanie do afery nie stawia marki w niekorzystnym świetle. – To, że można pokonać służby bezpieczeństwa 40-milionowego kraju dyktafonem za 170 zł, ma pozytywny wydźwięk dla producentów dyktafonów – ironizuje Bartosz Gomółka.

(IKO, 16.11.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.