Reakcje po rozpoczęciu sprzedaży TVN  |  Cezary Gmyz ma przeprosić  |  Polsat reaktywuje kultowy program  |  Szef rady nadzorczej Grupy Kino Polska  |  Orange Polska kupił lokalnych operatorów  |  Udziały nadawcy Super FM  |  Oglądalność teleturnieju "Va Banque" w TVP 2  |  Pora emisji "Tańca z gwiazdami" w Polsacie  |  Powstanie serial na podstawie książki Katarzyny Bondy  |  Tytuły poradniczo-rozrywkowe nadal z dwucyfrowymi spadkami  |  Do Polsat News powróci cykl reportersko-śledczy  |  Nowy serial Netflixa z Martą Żmudą Trzebiatowską  |  Ruszył lokalny newsletter  |  Velvet zmienia brief w trakcie przetargu  |  Firma Prymat szuka agencji  |  PKO Bank Polski pyta o narzędzia  |  USP Zdrowie  |  Netflix zawarł umowę z FIFA na transmisje kobiecych mundiali w piłce nożnej  |  OpenAI we Włoszech ma zapłacić 15 mln euro za wykorzystywanie danych użytkowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Reakcje po rozpoczęciu sprzedaży TVN  |  Cezary Gmyz ma przeprosić  |  Polsat reaktywuje kultowy program  |  Szef rady nadzorczej Grupy Kino Polska  |  Orange Polska kupił lokalnych operatorów  |  Udziały nadawcy Super FM  |  Oglądalność teleturnieju "Va Banque" w TVP 2  |  Pora emisji "Tańca z gwiazdami" w Polsacie  |  Powstanie serial na podstawie książki Katarzyny Bondy  |  Tytuły poradniczo-rozrywkowe nadal z dwucyfrowymi spadkami  |  Do Polsat News powróci cykl reportersko-śledczy  |  Nowy serial Netflixa z Martą Żmudą Trzebiatowską  |  Ruszył lokalny newsletter  |  Velvet zmienia brief w trakcie przetargu  |  Firma Prymat szuka agencji  |  PKO Bank Polski pyta o narzędzia  |  USP Zdrowie  |  Netflix zawarł umowę z FIFA na transmisje kobiecych mundiali w piłce nożnej  |  OpenAI we Włoszech ma zapłacić 15 mln euro za wykorzystywanie danych użytkowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Reakcje po rozpoczęciu sprzedaży TVN  |  Cezary Gmyz ma przeprosić  |  Polsat reaktywuje kultowy program  |  Szef rady nadzorczej Grupy Kino Polska  |  Orange Polska kupił lokalnych operatorów  |  Udziały nadawcy Super FM  |  Oglądalność teleturnieju "Va Banque" w TVP 2  |  Pora emisji "Tańca z gwiazdami" w Polsacie  |  Powstanie serial na podstawie książki Katarzyny Bondy  |  Tytuły poradniczo-rozrywkowe nadal z dwucyfrowymi spadkami  |  Do Polsat News powróci cykl reportersko-śledczy  |  Nowy serial Netflixa z Martą Żmudą Trzebiatowską  |  Ruszył lokalny newsletter  |  Velvet zmienia brief w trakcie przetargu  |  Firma Prymat szuka agencji  |  PKO Bank Polski pyta o narzędzia  |  USP Zdrowie  |  Netflix zawarł umowę z FIFA na transmisje kobiecych mundiali w piłce nożnej  |  OpenAI we Włoszech ma zapłacić 15 mln euro za wykorzystywanie danych użytkowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: RADIO

Dodano: Listopad 15, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Słuchalność Jedynki na najniższym poziomie w historii Radio Tracka

Audycja "Sygnały dnia" w radiowej Jedynce (screen: Youtube.com/Polskie Radio)

W najnowszej fali badania Radio Track słuchalność Programu I Polskiego Radia spadła do najniższego poziomu w historii.

Jak wynika z badania Radio Track, realizowanego przez Kantar Millward Brown, w fali sierpień-październik najwyższy udział w czasie słuchania - 25,9 proc. - osiągnął RMF FM. Rozgłośnia zanotowała wzrost z 25,5 proc. Słuchalność Radia Zet rok do roku spadła z 13,9 proc. do 12,3 proc., Programu I Polskiego Radia - z 7,7 proc. do 6,3 proc. (najgorszy wynik Jedynki w historii Radio Tracka), a Programu III - z 6,5 proc. do 5,6 proc. (po raz ostatni Trójka miała taki wynik w fali czerwiec-sierpień 2018).

Wśród rozgłośni ponadregionalnych pozycję lidera umocniło Radio Vox FM, które zwiększyło udział z 3,9 proc. do 4,1 proc. Wzrost odnotowały także Antyradio (z 1,8 proc. do 2 proc.) i RMF Classic (z 1,2 proc. do 1,3 proc.).

Najchętniej słuchana sieć - Eska - zmniejszyła słuchalność z 7,8 proc. do 7,4 proc. Wśród sieci radiowych wyniki poprawiły rok do roku: Radio Złote Przeboje (z 3 proc. do 3,2 proc.), Radio Plus (z 1,6 proc. do 2,1 proc.), Radio Wawa (z 1,4 proc. do 1,8 proc.), Radio Pogoda (z 1 proc. do 1,1 proc.) i Rock Radio (z 0,3 proc. do 0,5 proc.). Meloradio miało 0,9 proc., podczas gdy w analogicznej fali rok wcześniej udział wyniósł 0,7 proc. - Meloradio rozpoczęło nadawanie we wrześniu 2017 roku, a do sierpnia na tych częstotliwościach nadawało Radio Zet Gold.

(KOZ, 15.11.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.