Dział: PRASA

Dodano: Październik 19, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Tygodnik Powszechny" jako jedyny ze wzrostem sprzedaży w sierpniu

"Tygodnik Powszechny" (Tygodnik Powszechny) to jedyny tytuł w segmencie, który poprawił sprzedaż w sierpniu, w porównaniu z tym samym miesiącem w 2017 roku. Na wyniki tygodników opinii wpływ mogły mieć problemy Ruchu z kolportażem prasy.

Według danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy średnia sprzedaż "Polityki" (Polityka) w sierpniu wyniosła 96 292 egz. (spadek o 10,81 proc. względem sierpnia 2017 roku). Sprzedaż "Newsweek Polska" (Ringier Axel Springer Polska) spadła o 6,91 proc., do 89 661 egz.

Spośród tygodników prawicowych najlepiej sprzedawały się: "Sieci" (Fratria) – 43 056 egz. (spadek o 30,64 proc.), "Tygodnik do Rzeczy" (Orle Pióro) – 33 306 egz. (spadek o 16,49 proc.) i "Gazeta Polska" (Niezależne Wydawnictwo Polskie) – 24 856 egz. (spadek o 27 proc.).

Sprzedaż "Wprost" (AWR "Wprost") spadła o 11,14 proc., do 19 216 egz., a "Przeglądu" (Fundacja Oratio Recta) spadła o 1,99 proc., do 16 277 egz.

W segmencie tygodników opinii wzrost sprzedaży zanotował wyłącznie "Tygodnik Powszechny" - o 9,05 proc., do 25 945 egz.

Średnia sprzedaż "Gościa Niedzielnego" (Instytut Gość Media) to 106 303 egz. (spadek o 13,66 proc.). "Tygodnik Angora" z przedrukami (Wydawnictwo Westa-Druk) sprzedawał średnio 256 129 egz. (spadek o 8,15 proc.).

(GDYJ, 19.10.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.