Sprawa TikToka w USA  |  Republika wywołuje podziały w społeczeństwie  |  Zestawienie serwisów regionalnych i lokalnych  |  Nowa agencja holdingu Omnicom  |  Orange Polska partnerem  |  Dyrektor produktu w Wirtualnej Polsce  |  Wiosenna ramówka Polsat Play  |  "Anatomia piękna" wróci do TVN Siedem  |  TV Puls wprowadzi drugi serial  |  Wydawca w "Pulsie Biznesu"  |  Katolickie Radio Diecezji Płockiej ma nowego dyrektora  |  Event marketing w czasach AI  |  Grupa PZU planuje  |  Samsung przymierza się do przetargu  |  Expander Polska  |  "Der Standard" przegrał sprawę o zniesławienie z prawicowymi politykami  |  CNN zapłaci 5 mln dol. z tytułu ugody  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Sprawa TikToka w USA  |  Republika wywołuje podziały w społeczeństwie  |  Zestawienie serwisów regionalnych i lokalnych  |  Nowa agencja holdingu Omnicom  |  Orange Polska partnerem  |  Dyrektor produktu w Wirtualnej Polsce  |  Wiosenna ramówka Polsat Play  |  "Anatomia piękna" wróci do TVN Siedem  |  TV Puls wprowadzi drugi serial  |  Wydawca w "Pulsie Biznesu"  |  Katolickie Radio Diecezji Płockiej ma nowego dyrektora  |  Event marketing w czasach AI  |  Grupa PZU planuje  |  Samsung przymierza się do przetargu  |  Expander Polska  |  "Der Standard" przegrał sprawę o zniesławienie z prawicowymi politykami  |  CNN zapłaci 5 mln dol. z tytułu ugody  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Sprawa TikToka w USA  |  Republika wywołuje podziały w społeczeństwie  |  Zestawienie serwisów regionalnych i lokalnych  |  Nowa agencja holdingu Omnicom  |  Orange Polska partnerem  |  Dyrektor produktu w Wirtualnej Polsce  |  Wiosenna ramówka Polsat Play  |  "Anatomia piękna" wróci do TVN Siedem  |  TV Puls wprowadzi drugi serial  |  Wydawca w "Pulsie Biznesu"  |  Katolickie Radio Diecezji Płockiej ma nowego dyrektora  |  Event marketing w czasach AI  |  Grupa PZU planuje  |  Samsung przymierza się do przetargu  |  Expander Polska  |  "Der Standard" przegrał sprawę o zniesławienie z prawicowymi politykami  |  CNN zapłaci 5 mln dol. z tytułu ugody  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Dział: PRASA

Dodano: Październik 12, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Część firm motoryzacyjnych rozważa zmianę zasad udostępniania aut dziennikarzom

30 września luksusowe auta na polskich numerach ścigały się na północy Słowacji (screen: Youtube.com/Polscy Kierowcy)

Po głośnym wypadku samochodowym na Słowacji z udziałem polskiego dziennikarza część firm motoryzacyjnych rozważa modyfikację zasad użyczania aut na testy.

30 września mercedes, ferrari i porsche na polskich numerach rejestracyjnych ścigały się na północy Słowacji. Porsche zderzyło się czołowo ze skodą, której kierowca zmarł. Według portalu Dziennik.pl mercedesem kierował 26-letni dziennikarz portali motoryzacyjnych ForzaMagazine i Cars & Coffee Poland. Mężczyzna miał otrzymać auto w ramach tzw. parku prasowego od Mercedes-Benz Polska. Przedstawiciel firmy Tomasz Mucha potwierdził „Gazecie Wyborczej”, że auto zostało użyczone do testów, nie ujawnił jednak komu.

Zapytaliśmy przedstawicieli firm motoryzacyjnych w Polsce, czy w związku z wypadkiem na Słowacji zmienią zasady użyczania aut branżowym dziennikarzom. Ewa Łabno-Falęcka, odpowiedzialna za komunikację i relacje zewnętrzne w Mercedes–Benz Polska, odpowiada: – Myślę, że wszystkie firmy, które mają samochody o takim wysokim stopniu osiągów, zadają sobie teraz to pytanie. My również je sobie zadajemy, mamy wewnętrzną dyskusję.

Dorota Obłękowska, PR manager Fiat Chrysler Automobiles przyznaje: – Być może należy zastanowić się nad zmianą korporacyjnych zasad użyczania pewnych modeli, jednak na tę chwilę zasady użyczeń pozostają bez zmian.

Karolina Gotowała, public relations & external affairs specialist w firmie Toyota, podkreśla, że koncern od dwóch lat prowadzi "rygorystyczny program użyczania aut testowych". Dodaje, że Toyota pracuje nad jego modyfikacjami, ale – jak zaznacza – nie ma to związku z wypadkiem na Słowacji.

Z kolei Jakub Góralczyk, PR manager w koncernie SEAT, zapewnia, że zasady dotyczące samochodów prasowych są "ustandaryzowane według norm i regulacji Grupy Volkswagen", a auta użyczane są profesjonalistom, którzy "nigdy nie nadużyli zaufania". – Dlatego też obecnie nie planujemy zmian w polityce użyczania samochodów prasowych – dodaje.

Wojciech Osoś, dyrektor PR w Opel Poland, informuje jedynie, że firma ma jasno określone zasady użytkowania samochodów testowych. Nie odpowiedział jednak na pytanie, czy koncern planuje ich modyfikację w związku z wypadkiem.

(PD, 12.10.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.