Media nie wzmacniają działów zagranicznych  |  Pożegnanie z Radiem Zet  |  Koszty nabycia przez Orange Polska sześciu lokalnych operatorów kablowych  |  Partner zarządzający w Foap  |  Kanał ViDoc TV po opuszczeniu MUX 8  |  Dyrektor cyberbezpieczeństwa i architektury systemów w RAS Polska  |  Nowy program w ramówce Active Family  |  Przewodniczący rady nadzorczej MOC TV  |  Oglądalność "Mistrzowskich pojedynków. Eternal Glory" w TVN  |  Kanał muzyczny RMF Genzie  |  Kompania Piwowarska wybiera agencję  |  Lidl szuka  |  Komunikacja Adidasa w Europie Wschodniej  |  Senior consultant w Stars  |  Trzy agencje w przetargu  |  ProSiebenSat.1 zwolni 500 osób  |  Rumble zablokowany w Brazylii decyzją Sądu Najwyższego  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 33 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Media nie wzmacniają działów zagranicznych  |  Pożegnanie z Radiem Zet  |  Koszty nabycia przez Orange Polska sześciu lokalnych operatorów kablowych  |  Partner zarządzający w Foap  |  Kanał ViDoc TV po opuszczeniu MUX 8  |  Dyrektor cyberbezpieczeństwa i architektury systemów w RAS Polska  |  Nowy program w ramówce Active Family  |  Przewodniczący rady nadzorczej MOC TV  |  Oglądalność "Mistrzowskich pojedynków. Eternal Glory" w TVN  |  Kanał muzyczny RMF Genzie  |  Kompania Piwowarska wybiera agencję  |  Lidl szuka  |  Komunikacja Adidasa w Europie Wschodniej  |  Senior consultant w Stars  |  Trzy agencje w przetargu  |  ProSiebenSat.1 zwolni 500 osób  |  Rumble zablokowany w Brazylii decyzją Sądu Najwyższego  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 33 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Media nie wzmacniają działów zagranicznych  |  Pożegnanie z Radiem Zet  |  Koszty nabycia przez Orange Polska sześciu lokalnych operatorów kablowych  |  Partner zarządzający w Foap  |  Kanał ViDoc TV po opuszczeniu MUX 8  |  Dyrektor cyberbezpieczeństwa i architektury systemów w RAS Polska  |  Nowy program w ramówce Active Family  |  Przewodniczący rady nadzorczej MOC TV  |  Oglądalność "Mistrzowskich pojedynków. Eternal Glory" w TVN  |  Kanał muzyczny RMF Genzie  |  Kompania Piwowarska wybiera agencję  |  Lidl szuka  |  Komunikacja Adidasa w Europie Wschodniej  |  Senior consultant w Stars  |  Trzy agencje w przetargu  |  ProSiebenSat.1 zwolni 500 osób  |  Rumble zablokowany w Brazylii decyzją Sądu Najwyższego  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 33 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: PRASA

Dodano: Październik 12, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Część firm motoryzacyjnych rozważa zmianę zasad udostępniania aut dziennikarzom

30 września luksusowe auta na polskich numerach ścigały się na północy Słowacji (screen: Youtube.com/Polscy Kierowcy)

Po głośnym wypadku samochodowym na Słowacji z udziałem polskiego dziennikarza część firm motoryzacyjnych rozważa modyfikację zasad użyczania aut na testy.

30 września mercedes, ferrari i porsche na polskich numerach rejestracyjnych ścigały się na północy Słowacji. Porsche zderzyło się czołowo ze skodą, której kierowca zmarł. Według portalu Dziennik.pl mercedesem kierował 26-letni dziennikarz portali motoryzacyjnych ForzaMagazine i Cars & Coffee Poland. Mężczyzna miał otrzymać auto w ramach tzw. parku prasowego od Mercedes-Benz Polska. Przedstawiciel firmy Tomasz Mucha potwierdził „Gazecie Wyborczej”, że auto zostało użyczone do testów, nie ujawnił jednak komu.

Zapytaliśmy przedstawicieli firm motoryzacyjnych w Polsce, czy w związku z wypadkiem na Słowacji zmienią zasady użyczania aut branżowym dziennikarzom. Ewa Łabno-Falęcka, odpowiedzialna za komunikację i relacje zewnętrzne w Mercedes–Benz Polska, odpowiada: – Myślę, że wszystkie firmy, które mają samochody o takim wysokim stopniu osiągów, zadają sobie teraz to pytanie. My również je sobie zadajemy, mamy wewnętrzną dyskusję.

Dorota Obłękowska, PR manager Fiat Chrysler Automobiles przyznaje: – Być może należy zastanowić się nad zmianą korporacyjnych zasad użyczania pewnych modeli, jednak na tę chwilę zasady użyczeń pozostają bez zmian.

Karolina Gotowała, public relations & external affairs specialist w firmie Toyota, podkreśla, że koncern od dwóch lat prowadzi "rygorystyczny program użyczania aut testowych". Dodaje, że Toyota pracuje nad jego modyfikacjami, ale – jak zaznacza – nie ma to związku z wypadkiem na Słowacji.

Z kolei Jakub Góralczyk, PR manager w koncernie SEAT, zapewnia, że zasady dotyczące samochodów prasowych są "ustandaryzowane według norm i regulacji Grupy Volkswagen", a auta użyczane są profesjonalistom, którzy "nigdy nie nadużyli zaufania". – Dlatego też obecnie nie planujemy zmian w polityce użyczania samochodów prasowych – dodaje.

Wojciech Osoś, dyrektor PR w Opel Poland, informuje jedynie, że firma ma jasno określone zasady użytkowania samochodów testowych. Nie odpowiedział jednak na pytanie, czy koncern planuje ich modyfikację w związku z wypadkiem.

(PD, 12.10.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.