Facebook wprowadza reklamy do funkcji Stories i do Messengera
Facebook ogłosił wprowadzenie reklam w funkcji Stories na swojej platformie i w komunikatorze Messenger.
Jak informuje firma, każdego dnia ponad 300 mln ludzi korzysta z funkcji Stories na Facebooku i Messengerze. Wczoraj wprowadzono możliwość dodawania Facebook Stories jako dodatkowego miejsca docelowego w kampaniach reklamowych. W najbliższych tygodniach opcja ta ma być też dostępna w komunikatorze Messenger. Usługa jest testowana we współpracy z KFC, Kettle Chips oraz iHeartRadio.
Reklamy są dostępne od roku w Stories na Instagramie, który również należy do Facebooka. Według badania Ipsos zrealizowanego na zlecenie Facebooka 68 proc. osób potwierdziło, że regularnie korzysta z funkcji Stories w co najmniej trzech aplikacjach, a 63 proc. przyznało, że planuje używać jej częściej.
Stories to zdjęcia i filmy wyświetlane w formie slajdów na osi czasu, które znikają po 24 godzinach od opublikowania. Jako pierwszy taką funkcję udostępnił swoim użytkownikom Snapchat.
(PAZ, 27.09.2018)