Na polski rynek może powrócić luksusowy miesięcznik  |  Alior Bank rozpoczyna strategiczną współpracę  |  Sprzedaż miesięczników poradnikowych dla kobiet  |  Wyniki TVN w paśmie "Kuchennych rewolucji"  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Plany Polsatu odnośnie seriali  |  Wyniki oglądalności serialu paradokumentalnego "Dlaczego ja?"  |  Grupa RMF wprowadziła odsłuch newsów  |  Prezenter dołącza do zespołu Radia Rekord  |  Nowy wideopodcast w Radiu Zet  |  Netto Polska wybierze agencję  |  Samsung planuje przetarg  |  Sieć dyskontów Lidl Polska startuje  |  Meta zawiera umowy na wykorzystanie przez AI materiałów mediowych  |  "The New York Times" i "Chicago Tribune" pozywają Perplexity za naruszanie praw autorskich  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 31 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Na polski rynek może powrócić luksusowy miesięcznik  |  Alior Bank rozpoczyna strategiczną współpracę  |  Sprzedaż miesięczników poradnikowych dla kobiet  |  Wyniki TVN w paśmie "Kuchennych rewolucji"  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Plany Polsatu odnośnie seriali  |  Wyniki oglądalności serialu paradokumentalnego "Dlaczego ja?"  |  Grupa RMF wprowadziła odsłuch newsów  |  Prezenter dołącza do zespołu Radia Rekord  |  Nowy wideopodcast w Radiu Zet  |  Netto Polska wybierze agencję  |  Samsung planuje przetarg  |  Sieć dyskontów Lidl Polska startuje  |  Meta zawiera umowy na wykorzystanie przez AI materiałów mediowych  |  "The New York Times" i "Chicago Tribune" pozywają Perplexity za naruszanie praw autorskich  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 31 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Na polski rynek może powrócić luksusowy miesięcznik  |  Alior Bank rozpoczyna strategiczną współpracę  |  Sprzedaż miesięczników poradnikowych dla kobiet  |  Wyniki TVN w paśmie "Kuchennych rewolucji"  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Plany Polsatu odnośnie seriali  |  Wyniki oglądalności serialu paradokumentalnego "Dlaczego ja?"  |  Grupa RMF wprowadziła odsłuch newsów  |  Prezenter dołącza do zespołu Radia Rekord  |  Nowy wideopodcast w Radiu Zet  |  Netto Polska wybierze agencję  |  Samsung planuje przetarg  |  Sieć dyskontów Lidl Polska startuje  |  Meta zawiera umowy na wykorzystanie przez AI materiałów mediowych  |  "The New York Times" i "Chicago Tribune" pozywają Perplexity za naruszanie praw autorskich  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 31 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: RADIO

Dodano: Wrzesień 27, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

RMN przełożyła wybór prezesa Radia Poznań, ale są już kandydaci

fot. pixabay.com

Piotr Bernatowicz, Maciej Mazurek i Przemysław Terlecki są kandydatami na prezesa Radia Poznań. W środę Rada Mediów Narodowych nie wybrała jednak nowego szefa rozgłośni. Decyzję odłożono na następne posiedzenie.

Radio Poznań nie ma prezesa od połowy lipca, kiedy ze stanowiska zrezygnował Filip Rdesiński (został prezesem Polskiej Fundacji Narodowej). Czasowo rozgłośnią kieruje prokurent Witold Gładkij.

W porządku obrad środowego posiedzenia RMN znalazł się punkt dotyczący zmian we władzach Radia Poznań. Rada wysłuchała trzech kandydatów: Piotra Bernatowicza (publicysta Radia Poznań i TVP Poznań, były dyrektor Galerii Miejskiej Arsenał w Poznaniu), Macieja Mazurka (był wydawcą programu "Lustra" w TVP Poznań, redaktorem w TVP Kultura i naczelnym kwartalnika "ArtTak - Sztuki Piękne") i Przemysława Terleckiego (szef firmy Face Media, były dziennikarz TVP Poznań i Radia Merkury).

- Wysłuchaliśmy trzech kandydatów, teraz potrzebujemy czasu do namysłu, żeby podjąć trafną decyzję - informuje Krzysztof Czabański, przewodniczący Rady Mediów Narodowych. Jak się dowiedzieliśmy, Rada nowego prezesa Radia Poznań ma wybrać na kolejnym posiedzeniu (jego termin nie został jeszcze ustalony). 

Radio Poznań w 2017 roku miało 13,87 mln zł przychodów i 2,36 mln zł straty (dane KRS).

(KOZ, 27.09.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.