CCC prowadzi kampanię w pięciu krajach
Kreację przygotowała Agencja 2012 (fot. materiały prasowe)
Firma obuwnicza CCC rozpoczęła kampanię "Youngsters" skierowaną do młodych konsumentów. Działania prowadzone są w Polsce, Czechach, Rumunii, na Słowacji i Węgrzech.
Kampania prowadzona jest w telewizji, kinie, prasie, internecie, w tym w mediach społecznościowych. Ponadto wykorzystane są materiały POS, lightboxy, witryny, blendy, nośniki digital signage. Poza markami własnymi CCC w kampanii promowane są produkty popularnych marek sportowych (m.in. Puma, Reebok).
Kreację przygotowała Agencja 2012. Spot wyreżyserował Antoni Nykowski. Za produkcję odpowiada Lemon Film Studio, a za działania w mediach społecznościowych agencja H2O Creative. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MullenLowe MediaHub.
(IKO, 21.08.2018)