Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 21, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

CCC prowadzi kampanię w pięciu krajach

Kreację przygotowała Agencja 2012 (fot. materiały prasowe)

Firma obuwnicza CCC rozpoczęła kampanię "Youngsters" skierowaną do młodych konsumentów. Działania prowadzone są w Polsce, Czechach, Rumunii, na Słowacji i  Węgrzech.

Kampania prowadzona jest w telewizji, kinie, prasie, internecie, w tym w mediach społecznościowych. Ponadto wykorzystane są materiały POS, lightboxy, witryny, blendy, nośniki digital signage. Poza markami własnymi CCC w kampanii promowane są produkty popularnych marek sportowych (m.in. Puma, Reebok).

Kreację przygotowała Agencja 2012. Spot wyreżyserował Antoni Nykowski. Za produkcję odpowiada Lemon Film Studio, a za działania w mediach społecznościowych agencja H2O Creative. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MullenLowe MediaHub.

 

(IKO, 21.08.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.