Kulisy zmian w spółce Wyborcza  |  Polskie Radio 24 i redakcja zagraniczna  |  Kanał Zero zatrudnia  |  Wydawnictwo Story House Egmont  |  M.st. Warszawa wybiera agencje  |  Operator kablowy ITV Media  |  Trzeci sezon "Bosacka daje radę"  |  Radio Katowice bez programu regionalnego  |  Radio Kraków rozpoczęło kampanię  |  Spadki sprzedaży wśród miesięczników ogrodniczych  |  Pakiet Viaplay Filmy i Seriale w Megogo  |  Nadawca stołecznego Radia Kolor  |  Prezeska Stowarzyszenia Pisarzy Polskich  |  More Bananas rozpoczęła współpracę  |  Owen Wilson ambasadorem Wolt  |  Grono klientów agencji More  |  Opus B i Grupa Freundschaft  |  Aleph i Superbet poszerzają współpracę  |  Arun Srinivas szefem Meta Platforms w Indiach  |  Netflix będzie współpracować z Yahoo! w zakresie sprzedaży reklam  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Kulisy zmian w spółce Wyborcza  |  Polskie Radio 24 i redakcja zagraniczna  |  Kanał Zero zatrudnia  |  Wydawnictwo Story House Egmont  |  M.st. Warszawa wybiera agencje  |  Operator kablowy ITV Media  |  Trzeci sezon "Bosacka daje radę"  |  Radio Katowice bez programu regionalnego  |  Radio Kraków rozpoczęło kampanię  |  Spadki sprzedaży wśród miesięczników ogrodniczych  |  Pakiet Viaplay Filmy i Seriale w Megogo  |  Nadawca stołecznego Radia Kolor  |  Prezeska Stowarzyszenia Pisarzy Polskich  |  More Bananas rozpoczęła współpracę  |  Owen Wilson ambasadorem Wolt  |  Grono klientów agencji More  |  Opus B i Grupa Freundschaft  |  Aleph i Superbet poszerzają współpracę  |  Arun Srinivas szefem Meta Platforms w Indiach  |  Netflix będzie współpracować z Yahoo! w zakresie sprzedaży reklam  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Kulisy zmian w spółce Wyborcza  |  Polskie Radio 24 i redakcja zagraniczna  |  Kanał Zero zatrudnia  |  Wydawnictwo Story House Egmont  |  M.st. Warszawa wybiera agencje  |  Operator kablowy ITV Media  |  Trzeci sezon "Bosacka daje radę"  |  Radio Katowice bez programu regionalnego  |  Radio Kraków rozpoczęło kampanię  |  Spadki sprzedaży wśród miesięczników ogrodniczych  |  Pakiet Viaplay Filmy i Seriale w Megogo  |  Nadawca stołecznego Radia Kolor  |  Prezeska Stowarzyszenia Pisarzy Polskich  |  More Bananas rozpoczęła współpracę  |  Owen Wilson ambasadorem Wolt  |  Grono klientów agencji More  |  Opus B i Grupa Freundschaft  |  Aleph i Superbet poszerzają współpracę  |  Arun Srinivas szefem Meta Platforms w Indiach  |  Netflix będzie współpracować z Yahoo! w zakresie sprzedaży reklam  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: Igrzyska w Rio

Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 17, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Sztangista Adrian Zieliński przyłapany na dopingu promuje idee paraolimpizmu

Justyna Kozdryk i Adrian Zieliński w kampanii "Para.olimpijczycy" (fot. materiały prasowe)

Sztangista Adrian Zieliński, wycofany z igrzysk w Rio z powodu stosowania niedozwolonego dopingu, nadal promuje na ulicach polskich miast szczytne idee. Jest jednym z bohaterów kampanii społecznej, której patronem jest AMS, a celem podkreślenie, że – bez względu na dysfunkcje ciała i słabości umysłu – olimpijczyków i paraolimpijczyków łączy poświęcenie dla sportu i tego, by być najlepszym.

Kampania "Para.olimpijczycy" rozpoczęła się wraz z igrzyskami w Rio de Janeiro. Nawiązuje do następującej po niej paraolimpiady, w której mierzą się sportowcy niepełnosprawni. Na 400 wiatach przystankowych (m.in. w Warszawie) obsługiwanych przez AMS prezentują się pary sportowców - paraolimpijczyk z olimpijczykiem. W parze ze zdyskwalifikowanym w ub. tygodniu sztangistą Adrianem Zielińskim (złotym medalistą z Londynu) jest Justyna Kozdryk, która także podnosi ciężary (zdobyła srebrny medal w Pekinie).

– Muszę przyznać, że jest to skucha. Plakaty nadal wiszą, trwają rozmowy, ale nie wiem, co uda się z tym zrobić – mówi Maciej Jabłoński ze studia F11.art.pl, autor kampanii. Kampania została zaplanowana na okres do połowy sierpnia br., ale AMS zgodził się, że na citylightach, które nie zostaną sprzedane następnemu klientowi, kampania "Para.olimpijczycy" będzie mogła pozostać nawet do końca września br.

PRZECZYTAJ TEŻ: AMS zdecydował, że demontuje plakty z Adrianem Zielińskim.

(DR, 17.08.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.