Tania dezinformacja w social mediach  |  Cennik TVP na grudzień  |  Z Wawel SA odszedł dyrektor  |  Oglądalność "Tańca z Gwiazdami" w Polsacie  |  Zestawienie kanałów sportowych  |  Widownia "MasterChefa" spadła poniżej 1 mln  |  TVN Siedem wydłużył sezon talk-show  |  "Azja Express" stracił widzów  |  Kanał dla seniorów Silver TV bez poranka  |  Przychody Astro zmniejszyły się o 35 proc.  |  Wyniki Red Carpet Media Group  |  Redaktorka rozstaje się z wydawnictwem Bauer  |  Subskrybenci Tok FM Premium mogą wziąć udział w nagraniu  |  Gazeta.pl współpracuje z kolektywem  |  Katolickie Radio Podlasie zmieniło dyrektora  |  Znamy zwycięzcę przetargu Telewizji Polskiej  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w październiku  |  Agencja Streetcom pracuje  |  Trump wyznaczył przewodniczącego Federalnej Komisji Łączności  |  Facebook ma wypłacić w Niemczech odszkodowania użytkownikom, których dane pozyskano nielegalnie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Tania dezinformacja w social mediach  |  Cennik TVP na grudzień  |  Z Wawel SA odszedł dyrektor  |  Oglądalność "Tańca z Gwiazdami" w Polsacie  |  Zestawienie kanałów sportowych  |  Widownia "MasterChefa" spadła poniżej 1 mln  |  TVN Siedem wydłużył sezon talk-show  |  "Azja Express" stracił widzów  |  Kanał dla seniorów Silver TV bez poranka  |  Przychody Astro zmniejszyły się o 35 proc.  |  Wyniki Red Carpet Media Group  |  Redaktorka rozstaje się z wydawnictwem Bauer  |  Subskrybenci Tok FM Premium mogą wziąć udział w nagraniu  |  Gazeta.pl współpracuje z kolektywem  |  Katolickie Radio Podlasie zmieniło dyrektora  |  Znamy zwycięzcę przetargu Telewizji Polskiej  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w październiku  |  Agencja Streetcom pracuje  |  Trump wyznaczył przewodniczącego Federalnej Komisji Łączności  |  Facebook ma wypłacić w Niemczech odszkodowania użytkownikom, których dane pozyskano nielegalnie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Tania dezinformacja w social mediach  |  Cennik TVP na grudzień  |  Z Wawel SA odszedł dyrektor  |  Oglądalność "Tańca z Gwiazdami" w Polsacie  |  Zestawienie kanałów sportowych  |  Widownia "MasterChefa" spadła poniżej 1 mln  |  TVN Siedem wydłużył sezon talk-show  |  "Azja Express" stracił widzów  |  Kanał dla seniorów Silver TV bez poranka  |  Przychody Astro zmniejszyły się o 35 proc.  |  Wyniki Red Carpet Media Group  |  Redaktorka rozstaje się z wydawnictwem Bauer  |  Subskrybenci Tok FM Premium mogą wziąć udział w nagraniu  |  Gazeta.pl współpracuje z kolektywem  |  Katolickie Radio Podlasie zmieniło dyrektora  |  Znamy zwycięzcę przetargu Telewizji Polskiej  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w październiku  |  Agencja Streetcom pracuje  |  Trump wyznaczył przewodniczącego Federalnej Komisji Łączności  |  Facebook ma wypłacić w Niemczech odszkodowania użytkownikom, których dane pozyskano nielegalnie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: Igrzyska w Rio

Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 17, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Sztangista Adrian Zieliński przyłapany na dopingu promuje idee paraolimpizmu

Justyna Kozdryk i Adrian Zieliński w kampanii "Para.olimpijczycy" (fot. materiały prasowe)

Sztangista Adrian Zieliński, wycofany z igrzysk w Rio z powodu stosowania niedozwolonego dopingu, nadal promuje na ulicach polskich miast szczytne idee. Jest jednym z bohaterów kampanii społecznej, której patronem jest AMS, a celem podkreślenie, że – bez względu na dysfunkcje ciała i słabości umysłu – olimpijczyków i paraolimpijczyków łączy poświęcenie dla sportu i tego, by być najlepszym.

Kampania "Para.olimpijczycy" rozpoczęła się wraz z igrzyskami w Rio de Janeiro. Nawiązuje do następującej po niej paraolimpiady, w której mierzą się sportowcy niepełnosprawni. Na 400 wiatach przystankowych (m.in. w Warszawie) obsługiwanych przez AMS prezentują się pary sportowców - paraolimpijczyk z olimpijczykiem. W parze ze zdyskwalifikowanym w ub. tygodniu sztangistą Adrianem Zielińskim (złotym medalistą z Londynu) jest Justyna Kozdryk, która także podnosi ciężary (zdobyła srebrny medal w Pekinie).

– Muszę przyznać, że jest to skucha. Plakaty nadal wiszą, trwają rozmowy, ale nie wiem, co uda się z tym zrobić – mówi Maciej Jabłoński ze studia F11.art.pl, autor kampanii. Kampania została zaplanowana na okres do połowy sierpnia br., ale AMS zgodził się, że na citylightach, które nie zostaną sprzedane następnemu klientowi, kampania "Para.olimpijczycy" będzie mogła pozostać nawet do końca września br.

PRZECZYTAJ TEŻ: AMS zdecydował, że demontuje plakty z Adrianem Zielińskim.

(DR, 17.08.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.