Tania dezinformacja w social mediach  |  Cennik TVP na grudzień  |  Z Wawel SA odszedł dyrektor  |  Oglądalność "Tańca z Gwiazdami" w Polsacie  |  Zestawienie kanałów sportowych  |  Widownia "MasterChefa" spadła poniżej 1 mln  |  TVN Siedem wydłużył sezon talk-show  |  "Azja Express" stracił widzów  |  Kanał dla seniorów Silver TV bez poranka  |  Przychody Astro zmniejszyły się o 35 proc.  |  Wyniki Red Carpet Media Group  |  Redaktorka rozstaje się z wydawnictwem Bauer  |  Subskrybenci Tok FM Premium mogą wziąć udział w nagraniu  |  Gazeta.pl współpracuje z kolektywem  |  Katolickie Radio Podlasie zmieniło dyrektora  |  Znamy zwycięzcę przetargu Telewizji Polskiej  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w październiku  |  Agencja Streetcom pracuje  |  Trump wyznaczył przewodniczącego Federalnej Komisji Łączności  |  Facebook ma wypłacić w Niemczech odszkodowania użytkownikom, których dane pozyskano nielegalnie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Tania dezinformacja w social mediach  |  Cennik TVP na grudzień  |  Z Wawel SA odszedł dyrektor  |  Oglądalność "Tańca z Gwiazdami" w Polsacie  |  Zestawienie kanałów sportowych  |  Widownia "MasterChefa" spadła poniżej 1 mln  |  TVN Siedem wydłużył sezon talk-show  |  "Azja Express" stracił widzów  |  Kanał dla seniorów Silver TV bez poranka  |  Przychody Astro zmniejszyły się o 35 proc.  |  Wyniki Red Carpet Media Group  |  Redaktorka rozstaje się z wydawnictwem Bauer  |  Subskrybenci Tok FM Premium mogą wziąć udział w nagraniu  |  Gazeta.pl współpracuje z kolektywem  |  Katolickie Radio Podlasie zmieniło dyrektora  |  Znamy zwycięzcę przetargu Telewizji Polskiej  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w październiku  |  Agencja Streetcom pracuje  |  Trump wyznaczył przewodniczącego Federalnej Komisji Łączności  |  Facebook ma wypłacić w Niemczech odszkodowania użytkownikom, których dane pozyskano nielegalnie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Tania dezinformacja w social mediach  |  Cennik TVP na grudzień  |  Z Wawel SA odszedł dyrektor  |  Oglądalność "Tańca z Gwiazdami" w Polsacie  |  Zestawienie kanałów sportowych  |  Widownia "MasterChefa" spadła poniżej 1 mln  |  TVN Siedem wydłużył sezon talk-show  |  "Azja Express" stracił widzów  |  Kanał dla seniorów Silver TV bez poranka  |  Przychody Astro zmniejszyły się o 35 proc.  |  Wyniki Red Carpet Media Group  |  Redaktorka rozstaje się z wydawnictwem Bauer  |  Subskrybenci Tok FM Premium mogą wziąć udział w nagraniu  |  Gazeta.pl współpracuje z kolektywem  |  Katolickie Radio Podlasie zmieniło dyrektora  |  Znamy zwycięzcę przetargu Telewizji Polskiej  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w październiku  |  Agencja Streetcom pracuje  |  Trump wyznaczył przewodniczącego Federalnej Komisji Łączności  |  Facebook ma wypłacić w Niemczech odszkodowania użytkownikom, których dane pozyskano nielegalnie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: radio

Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 17, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

AMS demontuje citylighty z Adrianem Zielińskim

Citylighty z Adrianem Zielińskim i Justyną Kozdryk nie dotrwają do paraolimpiady

Citylighty kampanii „Para.olimpijczycy” z udziałem sztangisty Adrian Zielińskiego, który został wycofany z Igrzysk Olimpijskich w Rio z powodu stosowanie niedozwolonego dopingu, do czwartku 18 sierpnia mają zniknąć z nośników AMS.

Po tym jak poinformowaliśmy, że na ulicach polskich miast przyłapany na dopingu sztangista Adrian Zieliński nadal promuje idee paraolimpizmu, Grażyna Gołębiowska, dyrektor działu komunikacji marketingowej i PR AMS, informuje, że plakaty z jego wizerunkiem zostaną zdemontowane do czwartku 18 sierpnia br.

Kampania „Para.olimpijczycy” (autorstwa studia F11, a zrealizowana na 400 nośnikach AMS) - z udziałem innych paraolimpijczyków i olimpijczyków nadal będzie realizowana. - Jako operator powierzchni reklamowych nie odpowiadamy jednak za treść plakatów. Jednocześnie nie chcielibyśmy, żeby jeden przypadek plakatu ze zdyskwalifikowanym sportowcem wyrządził uszczerbek całej idei paraolimpijskiej, która jest nam bardzo bliska. W związku z poważnymi kontrowersjami dotyczącymi wymienionego plakatu zdecydowaliśmy się nie przedłużać jego ekspozycji poza zakontraktowany przez klienta okres – tłumaczy Gołębiowska.

Działania rozpoczęły się wraz z igrzyskami w Rio de Janeiro i nawiązują do następującej po nich paraolimpiady. W ramach akcji na plakatach pojawiają się pary sportowców – paraolimpijczyk i olimpijczyk. Adrian Zieliński wystąpił wspólnie z Justyną Kozdryk, która także podnosi ciężary (zdobyła srebrny medal w Pekinie).  (DR)

(17.08.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.