Kolejne zwolnienie dyscyplinarne z Polskiego Radia  |  Była szefowa i obecny dyrektor Biełsatu protestują  |  Wpływy Polskiego Radia z reklamy  |  Jan Piński uniewinniony  |  Powrót codziennych wydań "Dzień dobry TVN"  |  Opus TV wypracowała zysk  |  Abonenci usług telewizyjnych Orange Polska  |  "Totalne remonty Szelągowskiej" wracają  |  Wirtualna Polska dostanie 85 mln zł  |  Spółka Redge Technologies z Grupy Play zwiększyła  |  Producent programu Radia Silesia  |  Białostockie Radio Na Stoku 94,8 FM ruszyło  |  Grupa Infor ma nowego dyrektora  |  VML wprowadza  |  Havas Media Network przygotowała kampanię  |  Dentsu Polska  |  Były brytyjski minister finansów chce przejąć The Telegraph  |  Fox Corp i Fox News wybroniły się przed zarzutami  |  Dziennikarz zaocznie skazany przez rosyjski sąd za wpis o zbrodniach w Buczy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Kolejne zwolnienie dyscyplinarne z Polskiego Radia  |  Była szefowa i obecny dyrektor Biełsatu protestują  |  Wpływy Polskiego Radia z reklamy  |  Jan Piński uniewinniony  |  Powrót codziennych wydań "Dzień dobry TVN"  |  Opus TV wypracowała zysk  |  Abonenci usług telewizyjnych Orange Polska  |  "Totalne remonty Szelągowskiej" wracają  |  Wirtualna Polska dostanie 85 mln zł  |  Spółka Redge Technologies z Grupy Play zwiększyła  |  Producent programu Radia Silesia  |  Białostockie Radio Na Stoku 94,8 FM ruszyło  |  Grupa Infor ma nowego dyrektora  |  VML wprowadza  |  Havas Media Network przygotowała kampanię  |  Dentsu Polska  |  Były brytyjski minister finansów chce przejąć The Telegraph  |  Fox Corp i Fox News wybroniły się przed zarzutami  |  Dziennikarz zaocznie skazany przez rosyjski sąd za wpis o zbrodniach w Buczy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Kolejne zwolnienie dyscyplinarne z Polskiego Radia  |  Była szefowa i obecny dyrektor Biełsatu protestują  |  Wpływy Polskiego Radia z reklamy  |  Jan Piński uniewinniony  |  Powrót codziennych wydań "Dzień dobry TVN"  |  Opus TV wypracowała zysk  |  Abonenci usług telewizyjnych Orange Polska  |  "Totalne remonty Szelągowskiej" wracają  |  Wirtualna Polska dostanie 85 mln zł  |  Spółka Redge Technologies z Grupy Play zwiększyła  |  Producent programu Radia Silesia  |  Białostockie Radio Na Stoku 94,8 FM ruszyło  |  Grupa Infor ma nowego dyrektora  |  VML wprowadza  |  Havas Media Network przygotowała kampanię  |  Dentsu Polska  |  Były brytyjski minister finansów chce przejąć The Telegraph  |  Fox Corp i Fox News wybroniły się przed zarzutami  |  Dziennikarz zaocznie skazany przez rosyjski sąd za wpis o zbrodniach w Buczy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: radio

Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 17, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

AMS demontuje citylighty z Adrianem Zielińskim

Citylighty z Adrianem Zielińskim i Justyną Kozdryk nie dotrwają do paraolimpiady

Citylighty kampanii „Para.olimpijczycy” z udziałem sztangisty Adrian Zielińskiego, który został wycofany z Igrzysk Olimpijskich w Rio z powodu stosowanie niedozwolonego dopingu, do czwartku 18 sierpnia mają zniknąć z nośników AMS.

Po tym jak poinformowaliśmy, że na ulicach polskich miast przyłapany na dopingu sztangista Adrian Zieliński nadal promuje idee paraolimpizmu, Grażyna Gołębiowska, dyrektor działu komunikacji marketingowej i PR AMS, informuje, że plakaty z jego wizerunkiem zostaną zdemontowane do czwartku 18 sierpnia br.

Kampania „Para.olimpijczycy” (autorstwa studia F11, a zrealizowana na 400 nośnikach AMS) - z udziałem innych paraolimpijczyków i olimpijczyków nadal będzie realizowana. - Jako operator powierzchni reklamowych nie odpowiadamy jednak za treść plakatów. Jednocześnie nie chcielibyśmy, żeby jeden przypadek plakatu ze zdyskwalifikowanym sportowcem wyrządził uszczerbek całej idei paraolimpijskiej, która jest nam bardzo bliska. W związku z poważnymi kontrowersjami dotyczącymi wymienionego plakatu zdecydowaliśmy się nie przedłużać jego ekspozycji poza zakontraktowany przez klienta okres – tłumaczy Gołębiowska.

Działania rozpoczęły się wraz z igrzyskami w Rio de Janeiro i nawiązują do następującej po nich paraolimpiady. W ramach akcji na plakatach pojawiają się pary sportowców – paraolimpijczyk i olimpijczyk. Adrian Zieliński wystąpił wspólnie z Justyną Kozdryk, która także podnosi ciężary (zdobyła srebrny medal w Pekinie).  (DR)

(17.08.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.