Sprzedaż "Gazety Polskiej"  |  Artykuł Szymona Jadczaka miał największy zasięg  |  Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Sprzedaż "Gazety Polskiej"  |  Artykuł Szymona Jadczaka miał największy zasięg  |  Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Sprzedaż "Gazety Polskiej"  |  Artykuł Szymona Jadczaka miał największy zasięg  |  Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: internet

Dział: PERSONALIA

Dodano: Lipiec 28, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Joanna Parczyńska szefem wideo w Wyborcza.pl

Joanna Parczyńska (fot. materiały prasowe Agory)

Od sierpnia zespołem wideo "Gazety Wyborczej" (Agora SA) będzie kierować Joanna Parczyńska. Zastąpi Macieja Piwowarczuka. Od września na Wyborcza.pl mają być nowe cykle.

Joanna Parczyńska do Agory wróciła w kwietniu br. - stworzono dla niej stanowisko  zastępcy dyrektora wydawniczego obszaru wideo w Wyborcza.pl. W przeszłości pracowała w dziale sprzedaży "Gazety Wyborczej". Była wydawcą bezpłatnego dziennika "Metro" (obecnie "Metrocafe.pl"). Pracowała też w Polska Press (w latach 2011, 2013-2015), gdzie przeprowadziła rebranding gazety "Nasze Miasto" i integrowania serwisów Naszemiasto.pl. W latach 2012-2013 była country managerem Gemius Polska, odpowiedzialnym m.in. za współpracę z PBI.
Joanna Parczyńska 1 sierpnia zastąpi Macieja Piwowarczuka, który przez ostatnie trzy lata tworzył i budował wideo w "Gazecie Wyborczej". Był odpowiedzialny m.in. za strategię rozwoju biznesu oraz stworzenie zespołu dziennikarzy i reporterów. Piwowarczuk odchodzi z Agory, ale ma kontynuować współpracę z redakcją, rozwijając własne projekty biznesowe.

Dział wideo „Gazety Wyborczej” działa od połowy 2013 roku. W 2015 roku stworzył 747 materiałów, z których najpopularniejszymi były reportaże pod marką „Dużego Formatu”, cykle „Ale Historia”, „Minta od kuchni” i „Wiersz jest cudem”.

Dział stawia m.in. na rozwój projektów specjalnych realizowanych na zamówienie lub przy współudziale klientów reklamowych. Projekt „Objazdowe Muzeum Historii Polski” zajął pierwsze miejsce w kategorii Najlepszy pomysł na pozyskanie lub zaangażowanie odbiorców treści prasowych w międzynarodowym konkursie INMA Global Media Awards 2016.

We wrześniu br. serwis Wyborcza.pl wprowadzi nową ramówkę wideo. Programy będą mieć w niej m.in. Dominika Wielowieyska, Wojciech Maziarski, Zuzanna Ziomecka, Roman Imielski, Bartosz Wieliński, Justyna Dobrosz-Oracz i Agnieszka Kublik.

(28.07.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.